Usch nu sitter jag och oroar mig och får själv alldels ont i magen. Min lilla tjej har varit löööös i magen under en längre tid, de senaste 10 dagarna har hon varit bättre men så nu i helgen har hon varit med moster och mormor och nu fick jag rapport om att hon igår hade bajsat typ 10 ggr och idag också massor och jättelös. Jag funderar på om det är så att hon inte riktigt klarar av bara burkmat

För de 10 dagarna hon var bättre så gjorde jag egen mat till henne på lunchen och så fick hon burk till kvällsmat men nu i helgen har hon bara fått burkar. Är det någon som kan känna igen sig i min lilla teori

Eller kan det vara så att hon påverkas och blir orolig och därför dålig i magen för att hon inte har varit med mamma och pappa

, sovit borta osv. När hon var dålig tidigare så var det också extremt rörigt, semester, vi håller på och flyttar etc. Kan det vara så eller är de för små för att oroa sig så mycket att de blir dåliga i magen
Den senaste månaden har hon också börjat med en annan lite märklig grej, hon spänner hela kroppen och blir alldels röd i ansiktet i ca 5 sekunder flera gånger om dagen, i början tänkte jag att hon just lärt sig att kontrollera sin kropp och därför gjorde det, men nu börjar jag oroa mig för att hon inte själv kontrollerar detta utan att det kanske är någon typ av kramp
Så summa summarum är att jag oroar mig för att " kramperna" och magen hänger ihop och att det är något som är fel.....
Någon som har något att säga om det här

Någon som känner igen beteendet

Någon som har några råd
Stort tack på förhand.
/Karin