Kokos!! Där är du ju!!!

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
anna
Inlägg: 4630
Blev medlem: tor 25 nov 2004, 14:23
Ort: Ulricehamn
Kontakt:

Kokos!! Där är du ju!!!

Inlägg av anna »

Hej Kokos!
Jag såg till min glädje att du registrerat dig idag!
Jag skickade pm till dig via hemmaföräldrars hemsida, men trodde inte du sett det.

Jag undrar SÅ hur det har gått för dig på nätterna, sedan sist!
Vill du rapportera?

Saknar också Bustrollets mamma, men hon har tydligen inte hittat hit :cry:

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
kokos
Inlägg: 1031
Blev medlem: ons 01 dec 2004, 08:48
Ort: Härnösand

Inlägg av kokos »

Heeeej hej! Ja jag hittade hit till slut, tusen tack för välkomnandet :)

Det går helt enkelt jättebra! Jag ska skriva en liten rapport.
Kram Maria
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"