Victor har haft feber av och till och kräktes upp son middag. Efter det var det svårt att få i honom någon välling på kvällen.
Hur gör jag inatt om Victor vaknar och är hungrig?
Ge välling i sängen?
Sjuk och har knappt ätit
-
lillaemedtre
Sjuk och har knappt ätit
Mamma till Isabelle okt-96
Irma mars-03
Victor juni-04 kur b?rjad 050204
Irma mars-03
Victor juni-04 kur b?rjad 050204
Om du absolut vill att han ska äta, så vetjag att Mammut brukar rekommendera att mata när de sover. Lägg honom på sidan och tratta i flaskan.
Annars är man ju inte så superhunrig när man är sjuk. Ge honom vatten med jämna mellanrum - detgår säkert också att göra i flaska på natten, om man tycker att det är nödvändigt. Annars är det viktigast att få i vatten på dagen.
/LO
Annars är man ju inte så superhunrig när man är sjuk. Ge honom vatten med jämna mellanrum - detgår säkert också att göra i flaska på natten, om man tycker att det är nödvändigt. Annars är det viktigast att få i vatten på dagen.
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
-
Gäst
8) Det var mina tips!
Precis det hande mig oxa en gang, jag gav faktiskt mat innan jag gick och lade mig, hon at i stort sett sovande. Struntade givetvis i rapning etc utan lat henne bara sova vidare tills "godmorgon"
Mamma till tvillingarna Emma och Sara f?dda 040712 i v.36+4. Kur paborjad 7/1-05 och sedan dess sover hela familjen gott!