Jag har en kompis sen en tid tillbaka. Han är pappa till 3 större barn och sen blivit pappa igen nu för 1,5 år sen.
Han var gift och fick 3 barn med sin fru och dessa barn är alla uppfostrade efter BB som mamman hade införskaffat och såg till att även han följde som den Bibel den är.
Jag fick veta för en tid sen att han blev pappa lite så där ovetandes och nu håller på och försöker att bygga en relation med sin son. Vi pratar mycket om barnuppfostran osv... och allt jag säger som står i BB säger han bara...
- Men det är ju självklart!
Idag var de på besök och detta var verkligen en AW bebis som kunde lugna sig själv, inte hade napp, inte blev nejad en massa. Han njöts av och njöt själv i fulla drag. Pappan och jag hade jättetrevligt med våra barn ihop och de var så mysiga.
När vi pratade lite närmre så sa han att det mesta har ju han redan gjort från BB med sina första 3 barn så han kör på mest för att det sitter i ryggmärgen, men höll med om att det är jobbigt att umgås med de som inte har någon BB i sig och den typ av fostran som det är.
Tänk att det finns BB pappor där ute som är såååå häftiga och självklara att man blir varm av att träffa dem.