Gapskratt och promenad!

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
Gäst

Gapskratt och promenad!

Inlägg av Gäst »

Våran lille kille har alltid varit en väldigt allvarlig ung herre, han har helt enkelt inte tid - man måste ju för sjutton lära sig hur man tar sig fram här i världen - efter det kan man koppla av!
Så idag höll klantiga mamman i en liten luden leksaksgiraff som slant ur greppet men fångades upp i sista stund innan den hamnade på golvet, och då kom världens gapskratt, som aldrig tog slut! Han skrattade så tårarna rann och han blev alldeles röd och svettig. Detta har ALDRIG hänt förut! Började skratta själv och blev otroligt rörd, till slut kunde vi inte ens titta på varandra utan att börja fnissa :D
Senare nu ikväll stod han bredvid mig på golvet utan att hålla i sig, och bara promenerar iväg - själv! En liten, liten jättestor pojke på åtta månader :)
Efter läggningen låg han länge och fnissade så det hördes i hela huset, tänkte nog på giraffen, mamman kommer nog göra likadant :heart:
Elle

Inlägg av Elle »

:heart: :lol: :heart:
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

:D :cry: :heart:
Jag blir alldeles rörd! Och fnissig jag med! :lol:
Och så vandrar han iväg också :shock: :!: Så liten! :heart:

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Susanne*

Inlägg av Susanne* »

Så fantastiskt ljuvligt :D :heart: Vilket upplevelse. Blir alldeles varm när jag läser det. :heart:

Njut... :D
"Det talas för lite om glädjen med barn..."
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
Gäst

Inlägg av Gäst »

Det var nog nästan våran bästa dag tillsammans någonsin, vi gjorde inte mer än fnissade, med inslag av gapskratt här och där. Lillgubben :heart: :heart:
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"