Halloj!
Lilltjejen sov i natt (4:e natten på kuren) 19.30 - 06.30 utan att säga ett ljud....somnade på några sekunder själv i sin säng också.....vi har inte morgon förrän 7.30 så jag ramsade när hon vaknade, hon protesterade lite men lade sig ner och VILADE iallafall.....kl 7.15 (utnyttjade marginalkvarten) tog vi upp en pigg och glad tjej!!!!!
2:a och 3:e natten vaknade hon några gånger men somnade om till ramsan direkt (utom vi vargtimmen då det tog 40 min 2:a natten och 20 min 3:e natten)...men i natt blev det inget stoj vid vargtimmen som sagt!!!!
ÅÅÅHHHH hoppas nu att allt fortsätter likadant, det har gått så himla bra och vi är så utvilade allihopa!!!
kram Minnevippen
TJOHOOO!!!!! Allt har funkat SÅÅÅÅ b
-
Minnevippen
TJOHOOO!!!!! Allt har funkat SÅÅÅÅ b
Med prins maj -02 och prinsessa maj -04
Har tankt pa dig i flera dgr och undrat eftersom vi inte fatt vidare rapporter, blev lite orolig att du gett upp. klart att det fortsatter att ga bra bara du fortsatter som innan, du har ju verktygen att ta till infor ev aterfall.
Verkligen jatteroligt att det har gatt sa bra!! Berom till dig alltsa

Verkligen jatteroligt att det har gatt sa bra!! Berom till dig alltsa
Mamma till tvillingarna Emma och Sara f?dda 040712 i v.36+4. Kur paborjad 7/1-05 och sedan dess sover hela familjen gott!
-
Willes mamma
-
Gäst