TJOHOOO!!!!! Allt har funkat SÅÅÅÅ b

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Minnevippen

TJOHOOO!!!!! Allt har funkat SÅÅÅÅ b

Inlägg av Minnevippen »

Halloj!

Lilltjejen sov i natt (4:e natten på kuren) 19.30 - 06.30 utan att säga ett ljud....somnade på några sekunder själv i sin säng också.....vi har inte morgon förrän 7.30 så jag ramsade när hon vaknade, hon protesterade lite men lade sig ner och VILADE iallafall.....kl 7.15 (utnyttjade marginalkvarten) tog vi upp en pigg och glad tjej!!!!!

2:a och 3:e natten vaknade hon några gånger men somnade om till ramsan direkt (utom vi vargtimmen då det tog 40 min 2:a natten och 20 min 3:e natten)...men i natt blev det inget stoj vid vargtimmen som sagt!!!!

ÅÅÅHHHH hoppas nu att allt fortsätter likadant, det har gått så himla bra och vi är så utvilade allihopa!!!

kram Minnevippen
Med prins maj -02 och prinsessa maj -04
camilla

Inlägg av camilla »

Har tankt pa dig i flera dgr och undrat eftersom vi inte fatt vidare rapporter, blev lite orolig att du gett upp. klart att det fortsatter att ga bra bara du fortsatter som innan, du har ju verktygen att ta till infor ev aterfall.
Verkligen jatteroligt att det har gatt sa bra!! Berom till dig alltsa :lol: :D
Mamma till tvillingarna Emma och Sara f?dda 040712 i v.36+4. Kur paborjad 7/1-05 och sedan dess sover hela familjen gott!
Willes mamma

Inlägg av Willes mamma »

=D> Vad kul att höra! Visst är det skönt... för er allihopa!
Förstagångsmamma när jag var 42
Wille kom till oss den 22 juni 2004... och han har skrattat sen dess :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Härligt att höra! Precis så bra går det om man är införstådd och påläst! Verkligen bra gjort och härligt för familjen!
br

Inlägg av br »

=D>
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"