Liberationmovement "Free Floorspace For All Babies"

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
Gäst

Liberationmovement "Free Floorspace For All Babies"

Inlägg av Gäst »

Vi har varit ute på promenad, barnen och jag, och lilla kejsarinnan är grinig: nu HAR hon suttit still alldeles tillräckligt länge! :x Inget kul! Nä! Nä!

"Ja älskling, jag förstår, du SKA få komma ner till golvet! Befrielsefronten "Fri rörelse för alla bebisar" skall precis ta och frigöra en hårt prövad bebis till," säger jag medan jag skalar av henne ylletröjan. Hon sparkar med benen. Hopp-hopp-hopp!

Och så ner på golvet på mage! :D

Uh! Uh! Sprattel! Dräggel! Här drar man knän under sig å det värstaste, tittar efter storebror och den vippande ankan, sprattlar lite mera med bakbenen, :lol: och jobbar och tar i!

Babysittern?

Bumbon?

Trååååååååååååkigt! Där har vi suttit nu under kräksjukan alldeles tillräckligt! Och förresten plockade storebror fram Båten Som Gungar! Hon tittar och hoar. Han skrattar och gungar båt.

Mammalycka. :heart:

Friska Barn. :heart: :heart:
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Äntligen!!!

:heart: :lol: :heart:

/Fjällmor (med sjuk dator...)
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

:-({|= Släpp fångarna loss det är vår, var mänska i sin själ är goooood :-({|=

Bumbon?
= kräkningar hemma hos oss. Verkar som om bluppen i mitten trycker på precis rätt ställe för att få kräkas en skvätt. :roll: Har dock blivit lite bättre nu! :wink:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
TorpSara

Inlägg av TorpSara »

TorsMamma skrev:

Bumbon?
= kräkningar hemma hos oss. Verkar som om bluppen i mitten trycker på precis rätt ställe för att få kräkas en skvätt. :roll: Har dock blivit lite bättre nu! :wink:
:D Här med! Märkligt! Annars blver King E SUR av att ligga på golv. Han VET att man kan ta sig frammåt, men inte HUR. Storsängen är bättre, av någon anledning.
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

TorpSara skrev: Storsängen är bättre, av någon anledning.
...för där får man "tag" med både fötter och händer och kan röra sig åt alla håll man vill! :wink: :lol:

Kram!
/Fjällmor
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"