Obehagligt det här, stående orden när man lämnar spec.mvc är: Så hör du av dig om du känner dåligt med fosterrörelser
Eventuell igångsättning...
-
*frieda*
Eventuell igångsättning...
Här höjs bara levervärderna, trots medicinering
Så nu är det eventuell igångsättning den 8/5, om inte tidigare
Väntar nu på nästa resultat av gallsyreprov 
Obehagligt det här, stående orden när man lämnar spec.mvc är: Så hör du av dig om du känner dåligt med fosterrörelser
Vilket ansvar att lägga på mig
Varför kunde de inte bara plocka ut ungen i vecka 38 när problemen uppstod. Idag är jag i v 39+6, imorgon är det BF.
Åh, hoppas att värdena är bra och att bebben tittar ut snabbt som sjutton 
Storeman Harald 050813, Lilleman Sixten 070401 Lillgumman Anny 090429
Bilder på oss: http://www.familjeliv.se/hem/haraldsmamma/galleri.php
Bilder på oss: http://www.familjeliv.se/hem/haraldsmamma/galleri.php
Så jobbig väntan för dig
Jag är drottningen av igångsättning, har nog gjort det mesta i den vägen
och nu sist så krävde jag att bli igångsatt, trots att jag bara gått 2 dagar över tiden, och blev det också! Så jag tycker absolut du ska sätta ner foten, om du känner dig orolig - det är trots allt dig och din bebis det handlar om! Och färdig och klarär den ju
Varma lycka till kramar
Mia
Jag är drottningen av igångsättning, har nog gjort det mesta i den vägen
Varma lycka till kramar
Mia
-
*frieda*
-
Nancy
-
*frieda*
Miar70: Jag får se om jag har några gråt-reserver 8) Tack
Nancy: Ja du, det här är en nyttig läxa för mig och mina gamla förutfattade meningar om att man inte är sjuk för att man är gravid. Jag tänker tillbaka på grav. nr 1, då jag gick långpromenader och simmade dagligen ända tills det var dags. Då jag kunde äta utan att vara orolig för att spy upp allt igen. Då jag inte ens kunde stava till foglossning eller hepatos
Tack för lyckönskningarna och kram tillbaks
Fjällfolket: Tack
Nancy: Ja du, det här är en nyttig läxa för mig och mina gamla förutfattade meningar om att man inte är sjuk för att man är gravid. Jag tänker tillbaka på grav. nr 1, då jag gick långpromenader och simmade dagligen ända tills det var dags. Då jag kunde äta utan att vara orolig för att spy upp allt igen. Då jag inte ens kunde stava till foglossning eller hepatos
Tack för lyckönskningarna och kram tillbaks
Fjällfolket: Tack
-
*frieda*
-
*frieda*
Nu gott folk ska jag tala om för er vad man inte ska göra när man är i vecka 40 och har foglossning:
bowla.
Igår kände jag inte längre för att ligga raklång i sängen lösa korsord och vänta på att förlossningen ska sätta igång. Min kondition är som bekant ganska kass, men jag och sambon avgjorde oss för att åka och bowla en omgång. Det gick så där och jag märkte efter en dryg halvtimmes spelande att det kändes ordentligt i fogarna, så efter ytterligare några minuter fick jag ge upp. Dessvärre blev det bara värre, trots att jag slutade att spela. Idag kan jag knappt gå. Jag valsar omkring med mitt uppluckrade bäcken och stödjer mig på diverse väggar. Det gör så djävulusiskt ont ](*,) så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Alvedon hjälper ingenstans
Jag bjuder på de eventuella skratt som kan ha uppstått vid läsningen.

Igår kände jag inte längre för att ligga raklång i sängen lösa korsord och vänta på att förlossningen ska sätta igång. Min kondition är som bekant ganska kass, men jag och sambon avgjorde oss för att åka och bowla en omgång. Det gick så där och jag märkte efter en dryg halvtimmes spelande att det kändes ordentligt i fogarna, så efter ytterligare några minuter fick jag ge upp. Dessvärre blev det bara värre, trots att jag slutade att spela. Idag kan jag knappt gå. Jag valsar omkring med mitt uppluckrade bäcken och stödjer mig på diverse väggar. Det gör så djävulusiskt ont ](*,) så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Alvedon hjälper ingenstans
Jag bjuder på de eventuella skratt som kan ha uppstått vid läsningen.
Söta hjärtat!
Hua vad hopplöst. Och allt för lite avbrott i tristessen. Har tyvärr inga mirakelkurer att erbjuda, bara sympati. Jag gav mig på att cykla med sonen bakpå när fogarna bråkade som värst. Och sen blev man minsann liggandes...
Hoppas nu du får positivt besked om igångsättningen så att du får njuta mödan snart
!
Hua vad hopplöst. Och allt för lite avbrott i tristessen. Har tyvärr inga mirakelkurer att erbjuda, bara sympati. Jag gav mig på att cykla med sonen bakpå när fogarna bråkade som värst. Och sen blev man minsann liggandes...
Hoppas nu du får positivt besked om igångsättningen så att du får njuta mödan snart
Mamma till Stora guldklimpen född april -04
& Lilltufsan född feb -06 
-
*frieda*
Tack Ewa
Fogarna är i något bättre skick nu men det gör fortfarande ont
Glädjande är att jag tror att det är på g på riktigt nu (peppar peppar). Jag åkte upp till förlossningen i morse eftersom jag känt dåligt med fosterrörelser. CTG kurvan var fin och jag har regelbundna sammandragningar var femte minut. De känns men gör inte direkt ont än. Slemproppen håller på att lostna sen i torsdags. Läkaren som gjorde UL efter CTG menade att man naturligtvis aldrig kan förutse en förlossning, men att det var mycket möjligt att vi kom in idag igen
Hoppas, hoppas, hoppas [-o< [-o< Jag ska medge att jag är lite rädd för igångsättning, det kan ju göra riktigt ont har jag hört 8-[
-
Fjällfolket