Citat från Underbara SHN tråden.

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
TorsMamma
Forumets ordförande

Citat från Underbara SHN tråden.

Inlägg av TorsMamma »

Underbara SHN

http://www.annawahlgren.com/forum/viewt ... 7770#87770

Registreringsdatum: 25 mars 2006

Postat: tis apr 03, 2007 18:13 Rubrik: Underbara SHN

--------------------------------------------------------------------------------

Vår tjej, 19 månader gammal, kurades vid sex månaders ålder och har därefter minikurats efter de ömma föräldrarnas misstag Numera sover hon dock gott om natten Inte ens lillasysters höga skrik (magknip) kan väcka henne på kvällarna
Känner bara att jag måste berätta nåt underbart med mitt (och kanske alla andras) SHN-barn
Sara har nu på kort tid sovit hos sin farmor och farfar 2x2 nätter - mitt mellan dem i deras stora säng Tiderna för mat och sömn har inte heller hållits på.. Men när vi sen fått hem vår lilla tjej så har det inte varit några bekymmer alls vid nattningarna Vi har gjort precis som vi brukar och har ramsat oss ut ur hennes rum - inte en endaste protest från tjejen Hon vet vad som gäller här hemma och ifrågasätter inget.
Då vet man att man hittat rätt metod

TorsMamma

Registreringsdatum: 17 november 2006

Postat: tis apr 03, 2007 19:15 Rubrik:

--------------------------------------------------------------------------------

Vet inte riktigt om detta då är rätt forum? Detta är ju liksom ingen fnurra om man säger

Kanske skall ligga på mitt nya forum, våra barnaboksbarn hihi...

Detta bara bevisar hur det är med säkrasovare.

”alla vägar bär till Rom även om de inte är raka utan lite kringelkrokiga ibland, mamma kanske tar en och annan omväg, men dit skall vi – tillsammans!”

annawahlgren

Registreringsdatum: 22 november 2004
Postat: ons apr 04, 2007 14:44 Rubrik:

Härlig läsning Precis så ska det vara

Citera det gärna och lägg på ditt forum, TorsMamma

Skrammelbössa för ömsesidig välgörenhet: pg 59 65 80 - 1.
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:lol: :heart: :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"