Tack Anna!

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
lindborgskan

Tack Anna!

Inlägg av lindborgskan »

Hej!

Har nu en 16 månaders kille som är full av liv och lycklig och det känns så härligt att ha fått ett så livsnjutande barn!

Mkt av detta (eller allt?) är tack vare barnaboken, det går knappt en dag utan att jag sänder tacksamhets tankar till Anna :D

Trots att Theo har sovit hela natten sen nästan ett år tillbaka så tänker jag ofta på kvällen när han sussar sött kl 19.00 att det är ju inte klokt att jag inte hör ett knäpp från honom förens kl 07.00 i morgon...ljuvliga nätter. OCh tänker nästa sekund att anna borde få fredspris!

Jag läser nu barnaboken igen för vi ska snart ha barn nr 2 och jag fängslas igen av klarsyntheten och kärleken till de små som lyser igenom hela boken. Den är som skriven för mig...alla mina tankar förstärks och bekräftas.

Som en mamma sa " Det är inte fråga om det passar alla barn utan om det passar alla föräldrar" Mig passar det som handen i handsken!

Ensamleken vilken kanongrej...inte många föräldrar som får extra sovmorgon när barnet leker själv och är hur nöjd som helst i 1 timme...bara det är ju värt fredspriset!

/Jenny
Mamma till Theo född 19 okt 2005 & Moa född 22 maj 2007.
Aldrig kurade, men standardmodellbarn sen början.
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Tusen tack :lol: Vad underbart du skriver :heart: Vad glad jag blir :lol:

Vilket avundsvärt barn, lille Theo. Och vilken avundsvärd mamma O:)

Jag får hämta lite hushållspapper :cry:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"