Detta leder i sin tur till att han har problem med amningen, han sväljer ton med luft under amningen och äter i max 2 minuter åt gången varefter han släpper taget och skriker. Jag hör luften som han sväljer och förstår att det gör ont i strupen på honom. Även sömnen blir lidande eftersom han har problem med andningen, han sover jätte oroligt. Vad tusan ska jag göra för min lille kille? Jag ammar jätte ofta så han går upp fint i vikt, men han mår ju ändå inte bra. Skriker dagarna och kvällarna igenom. Har försökt att följa SM men det går ju inte när han ammar så kort och sen bara skriker...blir inget trevligt umgänge direkt.
Jag är totalt slut och tycker så synd om min lille kille. Vad kan jag göra för honom? Känns som den här tiden blev allt annat än jag tänkt. Det sociala med min pojke kommer helt bort eftersom han har så ont i magen och sover så dåligt. Känns inte bra alls det här.
Har läst i Barnaboken vad Anna anser om kolik och hur det ska åtgärdas men det går inte att praktisera på min pojke eftrsom han inte får luft som han ska genom näsan. Sväljer han kanske mindre luft om han får kolikflaska? Några råd?...hjälp!
Kram AnnaB