Semla, sparris eller muskelbyggare?

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Ewa

Semla, sparris eller muskelbyggare?

Inlägg av Ewa »

Har just läst OM (för vilken gång i ordningen :?:) beskrivningarna av älsklingars personligheter och blev så full i skratt :lol: . Nu när jag har två blev det på något sätt så mycket tydligare vad det var för små sötnosar som förgyllde tillvaron här hemma :heart:. Och så blev jag lite nyfiken på hur ni andra har det :D :wink:.
So, here goes:

Anton: Den lille känslige semlan! Skrattar så han kiknar och gråter så tårarna sprutar. Kastar i sig mat som få. Har känts mer som gormand, men med lite jämförelsematerial ser jag ju faktiskt att han NJUTER något alldeles fantastiskt av det han stoppar i sig :D, till skillnad från
Disa: Den starka lilla muskelbyggaren. Som mest ser maten som bränslepåfyllning. Visst, trevligt på många sätt, men någon njutare kan man nog inte beskylla henne för att vara :wink:. Men skinn på näsan, kaxig och ger sig minsann inte hur många väggar som än står i vägen, om man säger :wink: :lol:!

Någon som vill hänga på?!
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
br

Inlägg av br »

Sonen: en riktig semla! Äter det mesta och älskar at prova nya maträtter!

Dottern: ett muskelknippe, en riktig atlet, den enda i familjen med "sexpack" och den som väljer morötter att knapra på i stället för chips . Och som är en riktig "doer"
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
T.P

Inlägg av T.P »

Här e dottern den känslige semlan...Otroligt lik mej :roll: :wink:
sonen är endast halvåret men tycker dock att det står muskelbyggaren i pannan :lol: Återstår att se om det är rätt
barn födda 04/06/08
Sarika

Inlägg av Sarika »

Här hemma har vi

storasyster: ålande sparris :lol:

lillebror ännu så liten men nog är han allt en muskelbyggare ut i fingerspetsarna :lol:

:D
Sara
Mamma till Vilma född 040503 :heart: och Viggo född 060328 :heart:
VilmaochViggo
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"