Kanske en lite konstig fråga men brukar man behöva rapa barnet efter smakportion med majs / potatis utblandat med bröstmjölk? Eller i förlängningen efter ett helt mål med "fast" mat?
Hej Hjalmar!
Den fasta maten brukar de små själva ombesörja rapningarna efter !
Hoppas matglädjen frodas! Du har väl sett att det finns massa bra recept i den klistrade tråden!
Kram Ewa
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 & Lilltufsan född feb -06