I början var Prinsen helt beroende av att det skulle vara just lugnt kring honom, men nu har de börjat ta tillfället i akt när det ges s.a.s., och i helgen satt de två tätt tillsammans på ett släktkalas med ett femtontal gäster och pratade vid middagsbordet. Släktingarna satt som fågelholkar
Det har blivit Pappas & Prinsens små stunder tillsammans och jag tror att de värdesätter dem lika mycket båda två. Plötsligt har Pappa blivit poppis i kubik och det känns så sunt och skönt! Prinsen behöver ju alltmer manlig input ju större han blir...
"Att snacka" har nu blivit ett begrepp för att kommunicera hemma hos oss, och igår ville Prinsen "snacka" med Prinsessan också... Vilken kille, han kunde applicera det han lärt sig med Pappa (och lite med mig också
Jag tänkte bara tipsa er andra som har barn med samma svårigheter - en väldigt "enkel" metod (även om den kan vara nog så svår för våra barn) som verkar ge otroligt mycket tillbaka!
En annan sak som förresten gjorde mig överlycklig på julafton var att Prinsen såg att det var Morfar som var tomte
Hoppas på ett gott nytt 2007 för alla här inne!