Så får jag bara boken så går det nog fort. Barnen sover ju 19, så jag får låta bli att sitta här en kväll
Slippa röka-klubben tar sats!
Ja jag antar att jag kommer sträckläsa. Jag köpte den i julklapp förra året till min mamma. Gravid var jag så röka det gjorde jag inte, men kunde inte låta bli utan började läsa den, och det är som du säger, man vill igenom. Hann dock inte utan den slog in i fint papper och gavs till mormor.
Så får jag bara boken så går det nog fort. Barnen sover ju 19, så jag får låta bli att sitta här en kväll
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Rapport från Gastsjön: har kommit till sid 271 i kvinnoboken och tajmar in slutraderna och själva ajösset till onsdag kväll. Då jag meddelar faktum
Och när "det lilla monstrets" dödsryckningar sedan gör sig påminda, ska jag säga till mig själv (sid 244): "Nu förstår jag hur detta sluga bondfångarknep fungerar. Aldrig i livet tänker jag låta mig luras att dra ner mer av det här giftet i mina lungor. Är det inte fantastiskt? Jag är fri
Förlåt att jag på det här viset gick händelserna i förväg en smula, men faktum är att jag skrattade högt när jag läste de raderna. Av ren glädje
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
-
Fjällfolket
-
annawahlgren
Och jag har fortfarande inte hunnit åka och köpa boken...!
Får nog skjuta på datumet lite, är jag rädd...
I morgon, i morgon, DÅ ska jag köpa boken

Får nog skjuta på datumet lite, är jag rädd...
* Ny adress! http://www.stilla-sinne.biz
* Mamma till
"Skalman"
född 21/12-05.
* Forumet är alltid Hem, även om jag är här rätt så sällan nuförtiden.
* Mamma till
barn födda 04/06/08
Jahapp. I dag rök
mina chanser att slippa röka den 21:a. Beställde boken i dag, och det tar minst en vecka innan den anländer...
Nå, bättre sent än aldrig! 8) 
* Mamma till
"Skalman"
född 21/12-05.
* Mamma till
-
Fjällfolket
Fjällmor, jag är med dig!
Behöver nog allt stöd jag kan få i denna nya, skrämmande situation... Kan knappt vänta på boken!
* Mamma till
"Skalman"
född 21/12-05.
* Mamma till
-
Fjällfolket
-
annawahlgren
Blir också försenad efter alla turer med Lisen och hennes utslag. Bilen har varit på verkstan i en vecka, fick låna mormors idag och åkte för att hämta ut boken. Kunde tyvärr inte ens vänta för det var så mkt folk. Småfolket skulle i badet, så får hämta den i morgon eller fredag.
Är med er andra på ett senare datum. Men nu är det ju iallefall på gång.
Snart slipper vi!
Är med er andra på ett senare datum. Men nu är det ju iallefall på gång.
Snart slipper vi!
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
hej alla är på sid 176 så lutar åt att jag hinner läsa ut imorgon kväll
Vilsa..goda nyheter
han har skrivit en bok om det oxå kolla på bokhandlarna!!Någon som vet om den finns på svenska??(Han nämner nämligen den boken i denna "äntligen icke rökare " boken)
lycka till alla andra..tänk på mig i morgon kväll
så rapporterar jag på fre morgon
Vilsa..goda nyheter
lycka till alla andra..tänk på mig i morgon kväll
barn födda 04/06/08
-
Fjällfolket