Hej!
Det går ganska bra här!
Förutom att det gärna bajsas på nätterna fortfarande

och på grund av det smyger jag gärna in och luktar lite när hon gnäller... För hon gnäller när hon bajsat, men i natt bajsade hon inte, och då känns det ju så himla onödigt att trafikera, men jag vågar helt enkelt inte låta bli, hon kan ju inte ligga med bajset!
Men jag tänker att det måste ju ge sig förr eller senare! Och kanske kan man hålla tummarna för att det vänt nu [-o<
I natt vaknade jag vid tvåtiden av att hon hade en glad dialog med sig själv #-o Efter en stund blev hon sur, jag gick in (hon ser mig inte, det är kolsvart) och hon låg på rygg så jag vände tillbaka och hon somnade omedelbart.
Sen vill hon gärna vakna runt 06, oftast bajsar hon då. Jag byter alltid snabbt i sängen, lägger tillrätta och mjuk ramsa ut. Hon kan gnöla lite men somnar i stort sett alltid om, och sen väcker vi med väckarklocka, den är kanon Linda!!!! Jag tror verkligen att hon fattar :thumbsup:
Lite tråkigt med uppvaken vid 06, men jag räknar med att det snart kommer gå över

Känner mig lugn, och det, det är väldigt skönt, för jag stressar gärna upp mig och blir orolig nämligen!
Gröten börjar sitta nu och jag får i henne en hel deciliter till frulle! Så nu tänker jag att vi snart börjar introducera "riktig" lunch också

Senaste veckan har magen varit helt ur lag, någon släng av magvirus, så blåbärspuré har serverats varje dag, och den älskar hon verkligen, kastar sig efter skeden! Så roligt
Vad vill jag med allt detta då? Jo, gärna ha lite feedback på om jag gör rätt eller borde ändra något!
Kram