Har inte hört ett knyst från Hanna på hela natten \:D/ =D> \:D/. Grymtade lite vid 6.40 men somnade om. Meya sov oroligt från ca 4.30 till morgon kl 7. Vaknade, många gånger men somnade alltid om själv, har inte ramsat på hela natten

. Jag tror problemet ligger i att Meya sover i vardagsrummet och vi har lite problem med att mörklägga där, fick ta till nödlösning och lägga en tavla över sängen för att mörka ner lite nu under kuren på morgonkvisten. Ska försöka åtgärda detta. Har oxå morgonsol så det blir lite varmt tror jag + väldigt ljust. Tjejerna har varsin fläkt för att hjälpa lite. Nu är det olidligt varmt inne, men kan inte vädra för det är varmare ute, pust. Får gå ut när de vaknar för lite frisk luft.
Första läggning dagslur gick super. Gnölade någon minut i vanlig ordning men behövde inte påminna utan bara bekräftax4.
Väntar med spänning och fasa på det stora bakslaget som borde komma för det går ju så bra. Men vi vet vad vi ska göra då så tjejerna kan vara trygga, vi har verktygen

.
Om bara jag kunde komma till ro oxå så jag fick sova någon gång

. Kanske sambon kan ramsa mig... Sover med båda öronen öppna och på helspänn.