Expedition viktväktarna, säsong 2.
-
Gäst
Hej, flerbarnsmamman här
!
Vet ni, igår var jag ute på en liten shopping-raid och jag har gått ner nästan TRE storlekar i byxor! Helt sanslöst! Den där känslan, när man står i ett provrum, slinker ner i ett par SMÅ byxor och de sitter som en smäck.... Ah! Jag bara

Vet ni, igår var jag ute på en liten shopping-raid och jag har gått ner nästan TRE storlekar i byxor! Helt sanslöst! Den där känslan, när man står i ett provrum, slinker ner i ett par SMÅ byxor och de sitter som en smäck.... Ah! Jag bara
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
-
Gäst
Snälla rara Päivi, du tänkte givetvis med omtanke och välvilja om gästen! Eller var det möjligtvis om Hugo, som jag vet ääääälskar rulltårta?! Nästa gång får du bjuda på baconPäivi skrev:Idag skall jag ha besök och har gjort i ordning en rullltårta.Hur tänkte jag då?
Tänkte jag?
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
-
Gäst
-
Gäst
-
Gäst
-
Lillamolntuss
Lillamolntuss:
Kvar till målvikt -8,8 kg
Målvikttidpunkt: Nyår
Viktnedgång denna vecka: +1,8 kg (gått upp!!!)
Sammanlagd viktnedgång: 6,8 kg
Start datum: 29/6
Vad ska jag säga... Det är DEN tiden i månaden, då blir det tydligen så här! Har inte slarvat ett dugg. Lovar! Förlåt lagkamrater! Förstår om ni skickar ut mig till nån öde ö...
Där kan jag sitta och känna mig som en ballong.
Kvar till målvikt -8,8 kg
Målvikttidpunkt: Nyår
Viktnedgång denna vecka: +1,8 kg (gått upp!!!)
Sammanlagd viktnedgång: 6,8 kg
Start datum: 29/6
Vad ska jag säga... Det är DEN tiden i månaden, då blir det tydligen så här! Har inte slarvat ett dugg. Lovar! Förlåt lagkamrater! Förstår om ni skickar ut mig till nån öde ö...
Flicka
maj -04 (kurad jan -05), Pojke
mars-07 (okurad, men standardmodellad)
(Ständig tidsbrist = Korta konstiga meddelanden. Sorry! )
(Ständig tidsbrist = Korta konstiga meddelanden. Sorry! )
-
Nancy
Kvar till målvikt 8,5 kg
Målvikttidpunkt: Lucia
Viktnedgång denna vecka: -0,5
Sammanlagd viktnedgång: 2,8 kg
Start datum: 23/8
Återkommer senare
Vill gratulera de som gått ned och trösta de som stått still eller kanske fått ännu mindre önskat resultat
Kram från Nancy
ps. har inte fått svar på huruvida jag fortfarande är välkommen i sällskapet...antar att "no news is good news
ds.
Målvikttidpunkt: Lucia
Viktnedgång denna vecka: -0,5
Sammanlagd viktnedgång: 2,8 kg
Start datum: 23/8
Återkommer senare
Kram från Nancy
ps. har inte fått svar på huruvida jag fortfarande är välkommen i sällskapet...antar att "no news is good news