Expedition viktväktarna, säsong 2.

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Jannika

Inlägg av Jannika »

Näe men fy vad trist! Kan du inte peta i dig nåt nyttigt? En morot eller nåt? Jag kan inte sova om jag är hungrig. Hellre fet än trött.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Där sa du ett klokt ord, Jannika! Här skall handlas morötter och göras stavar. :!: Jag är så bortskämd med att INTE vara hungrig på kvällen, att när det väl händer är jag helt :shock: :o - vad gör man nu?

Dags att skaffa sig en reservplan... :roll:
Gablex

Inlägg av Gablex »

Hej, flerbarnsmamman här :oops: :oops: :oops: !

Vet ni, igår var jag ute på en liten shopping-raid och jag har gått ner nästan TRE storlekar i byxor! Helt sanslöst! Den där känslan, när man står i ett provrum, slinker ner i ett par SMÅ byxor och de sitter som en smäck.... Ah! Jag bara :lol: :!:
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
Jannika

Inlägg av Jannika »

Meeeeeen guuuuuuud vad duktig du är! Tre storlekar?! :shock: Jag är djupt imponerad.
Gablex

Inlägg av Gablex »

Äsch då, jag hade en del att ta av, om man så säger.... Fast nä, visst har jag varit duktig!
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
Gäst

Inlägg av Gäst »

Inget "äschande" här nu svägerska! [-X tre storlekar är =D> =D> =D> och inget annat!

Heja, alla vi! :D

Idag skall jag ha besök och har gjort i ordning en rullltårta. :shock: Hur tänkte jag då? :shock: Tänkte jag? :shock:
Gablex

Inlägg av Gablex »

Päivi skrev:Idag skall jag ha besök och har gjort i ordning en rullltårta. :shock: Hur tänkte jag då? :shock: Tänkte jag? :shock:
Snälla rara Päivi, du tänkte givetvis med omtanke och välvilja om gästen! Eller var det möjligtvis om Hugo, som jag vet ääääälskar rulltårta?! Nästa gång får du bjuda på bacon :wink: :!:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jaaa, okej då... :P Om du absolut vill så skall jag steka lite bacon till dig nästa gång. :lol:

Kom och hälsa på hos Päivi, alla! Hon bjuder på stekt bacon som fikatilltugg! :thumbsup:
Gablex

Inlägg av Gablex »

Päivi skrev:Jaaa, okej då... :P Om du absolut vill så skall jag steka lite bacon till dig nästa gång. :lol:
[-X Inget hädiskt LCHF-ande här, tack! Jag nöjer mig med en morotsstav!

:heart: :!:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Ja okej då. 8) Jag skall dock linda in din morot i lite bacon, så du får NÅN mat i dig! Människa! [-X
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D :D :D

69,5! - 1 kg!

Nu är jag på andra sidan 70-strecket! Hurrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaa! \:D/

Tack. O:)
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

veckorapport:
-0,3 :? .... nåja, ett minus iallfall :lol:

Grattis Päivi =D> längtar tills jag själv är där...

kram!!!
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Susanne*

Inlägg av Susanne* »

+/- 0... :cry: Jag fuskar ju inte ens... :evil: Efter en natt med sjuk kille så trodde jag absolut jag hade gjort av med massor. Gick inte ens i skåpen i natt. :shock:

Grattis Mia och Päivi som ligger på - :wink:

Kram :D
"Det talas för lite om glädjen med barn..."
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
Lillamolntuss

Inlägg av Lillamolntuss »

Lillamolntuss:
Kvar till målvikt -8,8 kg
Målvikttidpunkt: Nyår
Viktnedgång denna vecka: +1,8 kg (gått upp!!!)
Sammanlagd viktnedgång: 6,8 kg
Start datum: 29/6

Vad ska jag säga... Det är DEN tiden i månaden, då blir det tydligen så här! Har inte slarvat ett dugg. Lovar! Förlåt lagkamrater! Förstår om ni skickar ut mig till nån öde ö... :oops: Där kan jag sitta och känna mig som en ballong.
Flicka :heart: maj -04 (kurad jan -05), Pojke :heart: mars-07 (okurad, men standardmodellad)
(Ständig tidsbrist = Korta konstiga meddelanden. Sorry! )
Nancy

Inlägg av Nancy »

Kvar till målvikt 8,5 kg
Målvikttidpunkt: Lucia
Viktnedgång denna vecka: -0,5
Sammanlagd viktnedgång: 2,8 kg
Start datum: 23/8

Återkommer senare :wink: Vill gratulera de som gått ned och trösta de som stått still eller kanske fått ännu mindre önskat resultat :?

Kram från Nancy
ps. har inte fått svar på huruvida jag fortfarande är välkommen i sällskapet...antar att "no news is good news :roll: :wink: :?: :roll: ds.
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"