Tack Fjällan! Jag ska kolla inpacket senare. Gävles vatten är stenhårt, iaf för mig. jag är torr som fnöske här, det led jag aldrig av i Stockholm. Jag kan inte trappa ner tvättandet, det kliar som hell då. Och jag använder bara Urtekram och Tea tree-schampoo.
Många lejon i flocken betyder att ni har lätt att förstå er på varandra eftersom ni har liknande behov och driv. Det är mycket eld men ni blandar ut det bra med resten.
Päivi, ni saknar eld i soltecknen men annars måste jag säga att det ser balanserat och bra ut. Med tanke på att du är dubbelskorpa är det nog tur att du har en diplomatisk och lite mer objektivt lagd sambo. Vågar och tvillingar trivs utmärkt ihop och skorpor och stenbockar är en fin kombo. Det blir tjejerna mot killarna, haha!
Då ska vi se kiki.
Maken - Stenbock 18/1 Måne i...
Jag - Jungfru 27/8
Sonen - Stenbock 3/1
lillMio - LEJON 18/8
Nämen, jag kan ju inte kolla månarna om jag inte har födelseår. Men av bara solarna kan jag säga att lilla Mio kommer ta all plats i er familj, haha! Hon kan nog tycka att ni är bedrövligt trista och praktiskt lagda mellan varven. Livet ÄR ju så fyllt av dramatik!

Men ni är 9:or (1+8 och 2+7=9) på dagen allihopa utom sonen vilket tyder på samstämighet. Och 3 passar bra med 9:or.
ms Sophie, din tonårstjej har Månen i väduren. Känslomässigt entusiastisk men inte världens bästa tålamod. Handlingsinriktade, de känner sig trygga när de kan agera. Får de inte utlopp för sina spontana sidor kan de bli irriterade och stingsliga. Tävlingsinriktade men har man Solen i junfrun kan man ha undertryckt den sidan. Hon är en blandning av tjänstvillighet/hjälpsamhet och självhävdelsebehov. Inte helt lätt att pussla ihop i känsliga tonåren men en bra motor att ha som vuxen. Många Sol-jungfrur kan bli helt kropps- och hälsofixerade i tonåren på ett sätt som inte är bra för dem. Håll uppsikt.
Lillfia har nog Månen i vågen. Känner sig trygg av att ha koll på det sociala spelet. Behöver mycket intellektuell stimulans.
Annars har Nella slutat amma helt självvalt (
ja, det heter dia, jag veeet men jag kan inte förmå mig att skriva det, det känns helt corny som om jag vore nåt djur på savannen...) och hon är snabbast till avslut av mina fyra. Känns lite snopet men också skönt att få tillbaka sina tuttar. Inte för att det är mycket kvar av dem men ändå, haha!
Körslaget. Nej. Slött zappande med mina vänner chipsen, dip och lite pliktskyldiga morotsstavar på sidan? Ja.
Medium på TV? Ja. Medium på riktigt? Nej med eftertryck.
Kram på er! Jannika