Hej!
Nu är det några dagar sedan jag skrev, och jag tänkte att jag ska rapportera lite hur det går
Sammanfattningsvis kan man väl säga att vägen är slingrig, men vi vet var vi är på väg! Natten fre-lör sov E hela natten, med enda ingripandet kl 05.30 då jag hjälpte henne tillbaka till mage! Då bajsade hon alltså inte på hela nattten

Men alla andra nätter har vi fått byta bajsblöja, och då tar det alltid en stund innan hon somnar om efter. Ibland kan ramsan räcka, men ofta måste det till en stunds buffning för att få henne lugn, och sen ramsa ut ur rummet.
Så tyvärr tror jag detta kommer fortgå tills hon slutar bajsa på natten (ja det är ju oftast på morgonkvisten, men natt för E)
Och hur får man en unge att sluta bajsa på natten 8)
Jag har frågat det förut, men inte riktigt fått något svar, hur länge kan man stå och buffa? Ibland får jag hålla på en bra stund innan hon blir lugn och jag kan gå ut med ramsan!
Mina vargar runt att det inte får vara ljud på morgonen, är nog nästan skjutna nu, nu står radion och skvalar precis utanför hennes dörr, och det tror jag hon gillar, likaså när hon hör oss lite nere i köket, det verkar lugnande! Jag VET ju att det är så, men jag är en lite orolig typ som lätt tassar på tå [-X
Vi har fortfarande väldiga matproblem, så idag ska jag faktiskt ringa till barn på USÖ, där vi ju redan finns i rullorna pga hennes reflux (har haft Pylenoefrit för den som missat det) för det har blivit ett enormt problem
Varje måltid är ett stort projekt och det är nästan omöjligt att åka någonstans om det måste ätas när vi är borta, förutom till våra föräldrar, för där går det ju bra att hon skriker och krånglar, men jag vill undvika att vara någon annanstans, folk tror väl att man misshandlar henne!
Jag tror att hon har ont i magen när hon äter, och jag vill få det utrett, så det inte är något allvarligt fel..
Nu tänker kanske någon, att så här kan det ju vara, vissa barn är krångliga med maten, men det här är något HELT utöver det vanliga!
Dock går det lite bättre med gröten nu, som gick bra i början men sen inte. Nu gapar hon faktiskt igen, när jag blandar den med lite av Nestlés yoghurt med banan och päronsmak
Nu, väcka underbaringen
Kram Emma