Hej Bianca
Visst var det det, natten alltså

Bara att nöta på 8)
Ja det här med förkylning och sömn kan ju vara riktigt jobbigt, det vet man ju själv när det är trögt att andas! Himla skönt att nässprayen hjälpte din gullunge!
Jag sitter och funderar på en justering av Loas måltider nu i samband med att vi även kan införa kyckling/kött. Jag hoppas att det kan locka hennes intresse som hittills varit ganska sparsamt. Dessutom bör jag nog ta bort välling till varje mål, och låta minst ett mål vara vällingfritt.
I dagsläget äter hon följande:
7.00 Välling, en flaska 220 ml
8.00 Gröt och katrinplommon ca 3 msk
11.00 Grönsakspuré och katrinplommon (ca 3 msk), följt av välling en halvtimma senare (alltemellan 100-200 ml går ner här)
14.30 Här serveras maten i omvand ordning, välling först (150-200 ml) följt av grönsaks och fruktpuré en stund senare). Anledningen till detta är att hon jättegärna vill ha sin vällingflaska när hon här är lite nyvaken och gosig). Har blivit så ledsen när jag försökt ge mat först..

men.. det kanske är fel..
18.00 Välling oftast 220 ml
18.45 En halv mosad banan ingeggad i rapsolja.
Håler på att skissa, inspirerad bl a av ditt matschema, hur jag kan förbättra hur måltiderna ligger och vad som ges, så att den lilla fisen behagar äta lite mer!
Har ni kommentarer så är de mer än välkomna