Hej!

Jag såg inte att du svarade förra veckan, så jag kommenterar båda inläggen!
KUL att dansen satt igång igen!

Och JÄTTEBRA att de spelar in så du kan dansa loss lite hemma med!
Fattar att det är svårt, jag hade inte klarat det!
Clara, äldsta dottern, har ju en egen dansskola i Göteborg (Claras dansskola). Hon jobbar också en del så, så att eleverna kan öva hemma med
Vi hoppas att det räcker att skrämmas
Jag ligger förmodligen också efter med snittet, så jag ska nog också slänga in något extrapass någon vecka!
Bra jobbat med dina 2 veckor!!
Ja, visst är det bra att kunna träna hemma när andan faller på! Älskar ju min gruppträning, men ibland är det skönt att vara hemma med!
Jag jobbar med vikter ibland på egen hand.
De "Veckans-passen" jag går på innehåller nästan alltid mycket vikter. Kettlebells, hantlar, skivstång, viktplattor m.m.
På tal om många repetioner...
Måndagens Veckans team var inte klokt!

Vi gjorde 600 repetitioner var, av olika saker! Det blev 150-175 reps/övning!
Jag har små valkar i handgreppet under långfingrarna. De fläktes upp!

Vi gjorde t.ex 175 kettlebelsswingar med 16-kiloshantel + 150 toes to bar. Det var på de två övningarna det gick åt pipan... Men jag var riktigt stolt över mig och min träningskompis!

Förra veckans pass sa ledaren att vi bl.a skulle göra 10 armhävningar. Och att hon ville se ALLA göra åtminstone 3 på tå. Det gör vi aldrig... Vi kör på knä.

Det födde någon instinkt i oss och vi klarade alla 10 då. Nu tog vi oss samman på RIKTIGT och gjorde alltså 175 armhävningar på tå VAR! Inte alla på en gång förstås, men det var ju 10 var och vila medan den andra gjorde sina 10 etc. Men vi GJORDE det!

Inte så djupa, men ändå.
Tis Nytt cirkelpass som var svinjobbigt! Jag köpte cykelhandskar med vaddering så att jag skyddade mina stackars händer, det funkade bra!
Ons: veckans individuella - också det jättetufft!! Så det blev 3 hårda pass i rad där, alla innehållandes MYCKET armar/axlar.
Lör: Yayog Core
Sön: eget pass 50 boxhopp, 50 kb-swings, 50 upphopp, 50 utfall med hantlar, 100 fällkniv, 100 rygglyft, 50 wallballs, 50 burpees.
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.