Hej!
Bra tränat, men tråkigt att höra om din dåliga sömn...

Jag lider själv av det, men har tagit till sömntabletter (Propavan) från farbror doktorn sedan några år tillbaka.
Det är inget jag ångrat - snarare tvärtom, att jag inte tagit tag i det tidigare.
Tvärtom för mig. Omöjligt att somna, men när jag väl sover, sover jag.
Dock hjälper inte medicinen alltid. Ibland är det svårt ändå...

ALLT påverkas ju av att man sover för lite! Hela livet!
Hoppas du hittar en bra lösning snart!!!
Tvärtom här...
HATAR att träna armar och axlar, och hade det inte varit med så mycket i de crossfit-pass jag går på hade jag nog hoppat över det helt...
Och ja - KUL med träningskompis då och då!
Det är nästan så att din morgondags dansträning kräver en liten extrarapport
Mån: Veckans individuella. JÄTTEMYCKET puls!
En station var t.ex 1 min. Burpees, 1 min. hopprep, 1 min. mountainclimbers. Och där var man 3 varv utan paus!
Tis: Veckans team. Ledaren sa att det skulle bli ett riktigt "kötta-på-pass". Och det blev det!

T.ex 4
minuter burpees, medan den andra gjode marklyft och kettlebellswings. Sedan 3 min. burpees osv, vi var som trasor efteråt
Ons: BodyBalance Lugnt och fint...
Fre: Veckans Team
Sön: lååång promenad med syrran
Fick idag reda på att "mitt" gym kommer stänga ner avdelningen Uptown

. De har en avdelning med gym och salar nere i sta´n- Downtown.
Och Uptown som kom till, och redan var i bygge, när Covid kom... Allt gick ju så BRA för gymmet då! Storsatsning på en avdelning till som låg uppe i sta´n, med skog omkring där vi har kört mycket Veckans-pass utomhus! Så coolt ställe, och jag och många med mig har ÄLSKAT det!
Men nu har de inte råd med hyran, har förlorat måååånga kunder under Corona. Det har liksom inte repat sig.

Och mitt i Corona kom dessutom ett nytt gym i sta´n... De kommer flytta ner all Crossfit-träning ner till Downtown och bygga ut där. Det kommer bli långt från samma, men det är bara att hoppas det blir bra, och att de reder ut situation och ekonomi!
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.