God morgon!
Tack så mycket för mjölkökningstipsen, de kan säkert vara värdefulla. "INGET koffein" stod det. Kom på mig själv att jag druckit mer kaffe än vanligt. Inte jättemycket, kanske 2 koppar/dag. Kan det göra att produktionen minskar? Vila försöker jag göra, lika så dricka mkt och äta fet mat. Ska testa att pumpa extra efter amningarna också, så får vi se hur det går. Vart får man tag på luzernte/amningste?
Vill helst bara amma, men funkar det inte fullt ut så gör det inte. Jag är glad att jag lyckats helamma i 3 mån. De andra två lyckades jag bara amma en knapp månad. Som du skrev, chokladkaninen, så är det ju inte långt kvar tills skrutten kan få börja smaka annat smaskigt. Ser verkligen fram emot det.
Igår kom sambon och jag på att lilleman nog sover sämre och har svårare att somna p g a att vi hamnat i diverse träsk

Överkoncentrations-, buffning- och vagningsträsk. Igår under dagen försökte jag vid två tillfällen att inte vagna mer än nödvändigt, det gick faktiskt ganska bra. Fast han var väldigt arg på mig

Igår kväll hade jag attityd som heter duga och tyckte att det minsann får vara slut på buffandet till sömns. Han somnar aldrig själv på kvällen längre. "Han får minsann blir förbannad, jag vägrar buffa tills han somnar" tänkte jag. Han blev naturligtvis tvärilsk

Försökte solfjädra honom, men han blev ännu mer arg då. Husljud och samtal funkade inte heller. Jag lät honom skrika, buffade lugn, lyssnade av. När jag hörde att han inte var på väg att skrika upp sig med en gång så sa jag ramsan och gick ut. HAN SOMNADE

Det tog en stund, men han somnade i alla fall själv \:D/ Idag är attityden ännu bättre

No more träsks!!