- Vad var det?? En polett som trillade ner???
För tidigt att säga. Men kanske hände det något??
Det där är en fråga för Nancy. Men det tror jag inte, och jag tror inte heller att du behöver verktyga så mycket när du ska plocka bort nattmålen, faktiskt.ÅsaB skrev:Jo, du har helt rätt, rent napp-mässigt! Jag funderar mer på skak-i-handtaget-jag-kan-somna-om-på-egen-hand-poletten... Det är därför jag undrar om man kan skaka för lite, för jag skakar då inte mycket alls.
Näsfridan lyser med sin frånvaro här - var i helsefyr får man tag på en? Jag trodde ju att det var en apoteksgrej, men det är det ju inte. Måste jag bege mig till ett barnbutiksinferno (det värsta jag vet!)? Vi hankar oss fram med revaxör-boll, i tätt samarbete med renässans-spray och, nattetid om det är riktigt tjockt, Nezeril-kapslar.
8) Man kan nog inte skaka för lite men man kan säkert skaka för mesigt kanskeTorpSara skrev:Det där är en fråga för Nancy. Men det tror jag inte, och jag tror inte heller att du behöver verktyga så mycket när du ska plocka bort nattmålen, faktiskt.ÅsaB skrev:Jo, du har helt rätt, rent napp-mässigt! Jag funderar mer på skak-i-handtaget-jag-kan-somna-om-på-egen-hand-poletten... Det är därför jag undrar om man kan skaka för lite, för jag skakar då inte mycket alls.
Ja det gör det, han är faktiskt bara två månader 8)ÅsaB skrev: Äsch, vi har kommit långt ändå. Resten kommer, det med.