Detta känns som ett bakslag, trodde nog att vi skulle forsätta i stil med förra natten, men icke! Jag blir så arg på mig själv som inte kan hålla mig från att gå in
Eller kan det se ut så här under uppföljningsveckan?
Lenita
Tack Miamiar70 skrev:Hej Lenita![]()
Jag tycker ni sköter er alldeles utmärkt, båda två![]()
Se det som att du verkligen får honom att ta ramsan när det är en sån här natt, det MÅSTE få komma bakslag, och jag kan (nästan) lova att natten som kommer blir lugn, du har gett honom klara besked om vad som gäller på natten nu - ingenting
![]()
Så misströsta inte, nu är det bara framåt som gäller, eller hur![]()
![]()
Kram Mia
Okej! Ska ta en funderare på hur jag gör med daglur nr 2! Är lite osäker på vår vagn dock....viss risk att fall ur då det inte är något som tar emot vid fötterna, om du förstårmiar70 skrev:Hej igen![]()
Det bästa är att ha samma sovplats till samma lur, om jag vore duskulle jag ha Valter i vagnen andra luren hela tiden nu.
Jag har Fridas em-lur i vagnen, de andra i sängen, och det funkar jättebra! Många har daglurarna i vagn upp till året, och att det är trångt verkar inte vara nåt problem![]()
Och jag tror du gör helt rätt som kör helgen också, så det inte finns risk för vacklande attityd - och förresten tror jag du kommer att få sova som en gris ändå i helgen![]()
Kram Mia
Känner mig smått korkad härVi har en Emmaljunga Classic sittvagn utan insats...
Bra ide Ewa! Att jag inte tänkt på att använda seletEwa skrev:Hej Lenita!
Bara kommentar till vagnen:Känner mig smått korkad härVi har en Emmaljunga Classic sittvagn utan insats.... Förstår jag rätt med insats, menar du åkpåse :-k?
Vi har Emmaljunga Classic Duo och använder nu sittvagnen för Disas sovlur. Disa sover på magen däri, fastspänd i befintliga selen, därmed ingen risk för att hon faller ut, vare sig bakåt eller över kanten, om man säger. (Det är hyfsat mjukt nu med teddyåkpåsen, men eftersom det snart blir för varmt har jag klippt till en liten "madrass" och gjort hål för att få igenom selen där också - så att hon ska kunna fortsätta sova där även i sommar.)
Tack duggan för all hjälpduggan skrev: Visst har du läst att dom kan få ett återfall som varar i en natt, alltså det är absolut inte säkert att det kommer att hända hos er men så du vet om det blir tokerier en natt så är det helt normalt!
Tack Elle, Fjällmor och TorsMammaElle skrev: När du har ork får du gärna skriva om er resa i tråden "Livet efter kuren- en uppmuntran", så kan fler få ta del av era erfarenheter.