Hej på er!
Ja tiden rusar iväg.
Emmy började gå i påskas och det går bättre och bättre, nu går hon hellre än kryper.
Redan vid 1 år så tog vi bort fm luren och hon klarar sig bra på 12 h natt och 1,5 tim mitt på dagen, en riktigt liten piggis har vi här. Och hon är en sådan otroligt säker sovare, vi kan lägga henne borta, hemma ja nästan överallt och hon sover.
Hmm dock inte i vagnen på rygg, vilket vi gjorde på valborg då vi ville gå och se på elden, nix att sova då var inte ett alternativ. För det första var det ju dagsljust ute samt att sova i vagen har hon väl inte gjort på flera månader, så det blev party till kl. 21 istället

oj vad kul hon tyckte det var men oj vad trött hon var nästa dag.
Dagarna spenderar vi ute nästan hela tiden, vilket gör att huset förfaller så smått men vad gör det. Emmy är fantastisk på att roa sig själv, hon går runt pillar på grejer, äter grus, älskar sandlådan och våra hundar som vi är dagmatte till och alltid på ett strålande humör.
Grattis Krisse! Härligt!
Tack Miniz

Det känns fantastiskt.
jag hänger en hel del på detta forum men det känns som jag aldrig hinner skriva något, jag läser bara så att ögonen blöder. Nu har jag också precis börjat lära Emmy att läsa efter Heges fantastiskt inlägg.
Ha det så bra i vårsolen
stor kram