Slippa röka-klubben tar sats!
Dette tror jeg Allan Carr skulle uppskattat!
Han titter kanskje ned på dere og fölger med på hvordan det går...?
Allan Carr döde av lungcancer den 29. november i år. Han mente selv da han döde at han hadde dödd for lenge siden hadde han ikke sluttet å röyke.
Og at han uppskatningsvis hann hjelpe 10 millioner mennesker slutte med sin farlige uvane.
Og gjör fortfarande, tydeligvis!
Jeg önsker dere lykke til, og skal tenke mye på dere både fram til 21. og etterpå. Får man rapporteringer, tro?
Han titter kanskje ned på dere og fölger med på hvordan det går...?
Allan Carr döde av lungcancer den 29. november i år. Han mente selv da han döde at han hadde dödd for lenge siden hadde han ikke sluttet å röyke.
Og at han uppskatningsvis hann hjelpe 10 millioner mennesker slutte med sin farlige uvane.
Og gjör fortfarande, tydeligvis!
Jeg önsker dere lykke til, og skal tenke mye på dere både fram til 21. og etterpå. Får man rapporteringer, tro?
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
* * * * *
Så sorgligt.
Men han gjorde mer av sitt liv för fler än vad som borde stå i mänsklig förmåga under ett dubbelt så långt liv
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
-
annawahlgren
Jag har köpt otroligt äckliga cigarretter i dag. Tre paket, olika sorter. Kostade en förmögenhet. (I Norge är de dubbelt så dyra - 70-80 spänn paketet
Obeskrivligt skönt ska det bli att slippa alltihop
-
Fjällfolket
jag har svärisarna på besök och kedjeröker därav då "bron" är min enda tillflyktsort under deras belägring...
Boken ligger i sekretären, Fjällfar tvivlar och ber om en "egen klausul" i avtalet - d.v.s tillåtelse i förväg att fara iväg och inhandla ciggaretter om inte HAN står ut...
Detta sagt av en man som inget hellre önskar än en rökfri fru
Men nu är vi ändå överens
Fjällmor join'ar klubben och läser boken 
Boken ligger i sekretären, Fjällfar tvivlar och ber om en "egen klausul" i avtalet - d.v.s tillåtelse i förväg att fara iväg och inhandla ciggaretter om inte HAN står ut...
Men nu är vi ändå överens
Jag längtar till 21 a...
Hm undrar vad för äckliga märken jag ska inhandla
Anna, ciggaretterna smakar sämre för varje gång jag röker..så hjärntvätten börjar smått rinna av....
Be fjällfar att läsa i slutet av boken..sid 194 å framåt innan du börjar läsa början
så är han väl förberedd 
Be fjällfar att läsa i slutet av boken..sid 194 å framåt innan du börjar läsa början
barn födda 04/06/08
-
Gäst
-
annawahlgren
Och så vill man rädda alla unga som man ser är i färd med att torska.
Och så vill man säga åt alla korkade idioter (även återfallare) att detta att de tror att de BEHÖVER röka är världens största reklamnys.
Personligen förutsätter jag att få träffa många av er uppe hos Anna i mars och då ska det blir härligt med utevistelse utan en massa rökare 8) .Ni fixar detta, allihopa, för ni har ju den rätta ATTITYDEN. Eller hur
Kram Susan
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
-
annawahlgren
Attityd, mja...
Måste faktiskt erkänna att det kommer att kännas lite... Ja, tomt, utan den där ciggen... På ett märkligt vis. Jag vet ju att det är ohälsosamt och en börda för mig, men ändå har det ju blivit en del av mitt liv, mitt jag... Är jag helt konstig som tänker så? :-k
* Ny adress! http://www.stilla-sinne.biz
* Mamma till
"Skalman"
född 21/12-05.
* Forumet är alltid Hem, även om jag är här rätt så sällan nuförtiden.
* Mamma till
* Forumet är alltid Hem, även om jag är här rätt så sällan nuförtiden.
-
annawahlgren