Dags att kura lillebror

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
klockan

Re: Dags att kura lillebror

Inlägg av klockan »

Svårt att säga, som du säkert förstår :wink: . Jag tänker att det inte är så konstigt att han reagerar på alla nya saker som han nu går igenom. Barnen är ofta trötta och kinkiga och kan bli lite "personlighetsförändrade" ngn dag under kuren.Inte konstigt m tanke på allt de går igenom som sagt :wink: .Men fortsätt bara styra skutan med säker hand och visa att "jo, det ÄR såhär det ska vara nu". :wink: Kuren är en process, det går upp och ner och ibland så halkar man av banan , men snabbt brukar man vara uppe igen. Sen kan jag oxå hålla med dig, at det är jobbigt med tvära kast, spec efter en dag då det gått bra...men så är det ju med de små liven :wink: Vi måste dock visa vad det är som gäller och inte låta oss dras med - för det märker de isf.

Så tänker jag. :D
Mitt fina gäng : 3 kids födda 2006-2010
2 av dem är kurade med SHN vid 9 mån resp 5 mån.
Idacha

Inlägg av Idacha »

Tack för din ständiga pepp :D

Idag har det funkat galant. Vagnar till söms dagtid och det är ok.

Han somnade dessutom på fem minuter ikväll och gårdagsnatten förlöpte efter uppvaket galant!

Han vaknar alltid kvart i sju, är det nåt att bry sig om ?
Ida 20080221- kurad september 2008 och sover gott än idag :)
Lucas 20120222
Manfred10

Inlägg av Manfred10 »

Är han glad och nöjd kvart i 7 så bry dig inte om det. :wink: Protesterar han högljutt skulle jag snabbbt som ögat bara leverera en påminnelseramsa och inget mer, det är ju snart morgon. 8)

Jenny

Manfred 100419
Hilding 110702
Mauritz 130208
Hildur 140903
klockan

Inlägg av klockan »

Låter som att ni har läget under kontroll :D . Du ser - upp och ner går det 8) Instämmer med Jenny ang lite tidiga uppvak :D :thumbsup:
Mitt fina gäng : 3 kids födda 2006-2010
2 av dem är kurade med SHN vid 9 mån resp 5 mån.
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"