Vilken är den bästa för att ha liten på ryggen?
(T.ex. när jag vill jobba i köksträdgården med Lotass)
/Fjällmor
Här är lite som jag svarat innan.TorsMamma skrev:Knyt vanligt X-omslut som beskrivningen visar. Trä i framifrån och se till att korset verkligen ger stöd ända upp över axlarna. Bandet dras sen långt upp över magen. Då är korset i grenen och den smalaste delen och benen hänger rakt ner med FULL cirkulation och ganska bra stöd för kroppen. Man får om de inte kan hålla huvudet själva stödja det försiktigt i början. Det bör gå bra.
Förklara mera?
Inga problem älsklings mor! Jag menade hur du använder sjalen, från vilken ålder, vilka knutar du gillat och mera detaljerat så andra får din erfarenhet.Fjällfolket skrev:Hur jag gör..? Med sjalen? Eller med vakenpassen..? Ursäkta en trötter (sovit dåligt, tänker mycket på lilla Engla)TorsMamma skrev: Tala om hur du gör, tror många vill ha erfarenheter på detta.vill du förtydliga?
![]()
/Fjällmor
Ärsch då, de är ju lindade ett helt varv runt bröstet så det var inga problem faktiskt. Jag höll ihop ändarna ordentligt över bröstet på Tor medans han svingades upp (pytteliten) eller ställde honom bakom mig i soffan (när han kund stödja lite på benen) och då gick det bra.Jag håller med om att "strap" verkar läskigt! Tibetansk och Ryggsäck är samma sak! Jag använde ryggsäcksknytning, men oftast korsat över bröstet, det avlastar bättre tycker jag! Vad kul att det funkar så bra med sjal, och att Meja gillar det!