Kram Susan
Nu är det nära!
Om inte akupunturen hjälper kan jag varmt rekomendera en heldags shopping. Visserligen tog det ju några dagar innan det verkade denna gången men förra gången var det ju ruskigt effektivt.
Kram Susan
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Dipl. SHN-kurare!
Mer förvärkar idag och molande värk i ryggen. Kanske något på gång men ingen jätte action. Otålig, JAG, inte då
Henkan ska "mopsa" ikväll på punkten på lilltån och imorgon em ska jag ge mig ut på en REJÄL shoppingrunda. Vad gör man inte..
/Elle
Nähä, då vet jag ingen annan lösning än att du får shoppa loss ordentligt i morgon. Det gäller att börja när affärerna öppnar och inte lämna området förrän den sista affären stänger. Då är du tillräckligt uppvärmd för en förlossning framåt midnatt.
Kram Susan
Kram Susan
Dipl. SHN-kurare!
Dipl. SHN-kurare!
Här verkar ha varit tyst sedan i fredags...!!!
Undrar om Bosse tittat ut?! Annars blir jag rädd att lilla Elle har kvävts under en massa shoppingkassar! Hoppas att allt är väl, oavsett läget.
Kramar// Åsa
Undrar om Bosse tittat ut?! Annars blir jag rädd att lilla Elle har kvävts under en massa shoppingkassar! Hoppas att allt är väl, oavsett läget.
Kramar// Åsa
Waldemar (Walle) 07-01-08
Kurad maj -07. Finslipad i Gastsjön 2007.
Gustav 08-11-12
(39+4)
www.backjohan.se - uppdaterad 8 jan till Walle
Syblogg: www.backjohan.blogspot.com
Kurad maj -07. Finslipad i Gastsjön 2007.
Gustav 08-11-12
www.backjohan.se - uppdaterad 8 jan till Walle
Syblogg: www.backjohan.blogspot.com
-
Nancy
Eftersom du verkar tycka tillvaron är lite seg tänkte jag muntra upp dig med att berätta om något fint du har framför dig alldeles snart. Ja förutom bebisen Bosse då
Du skrev tidigare i tråden att ni "passade på" att njuta av Olle nu dessa dagar (kanske inte ordagrant men innebörden var nog så).
Tro mig, du kommer att uppskatta ditt stora barn ännu mer efter att lillasyskonet anländer. Du kommer att upptäcka nya sidor hos Olle och med nya ögon se hans förmågor och hans personlighet. Spännande vill jag lova
STOR kram från Nancy
Tack Nancy
för det du skriver. Det ska bli så spännande att se hur Olle reagerar på den lill*. Vi ska vara lediga hela familjen och NJUTA av varandra att par veckor, det ska bli underbart!
En helt anann sak som jag funderar över: Hur har ni gjort när det varit dags att åka till BB? Jag har läst om annekteringen i Barnaboken och där väcker de sonen och berättar vad som ska hända. Det är farmor och farfar som ska vara med Olle när vi är på BB och han är verkligen trygg med dem.
/Elle
En helt anann sak som jag funderar över: Hur har ni gjort när det varit dags att åka till BB? Jag har läst om annekteringen i Barnaboken och där väcker de sonen och berättar vad som ska hända. Det är farmor och farfar som ska vara med Olle när vi är på BB och han är verkligen trygg med dem.
Mina värkar började ju klockan sex och då var det tre minuter mellan varje värk så där alldeles bums. Vi åt middag, Emil badade, åt välling i soffan med Pappa och så tittade de lite på barnprogrammen. Tandborstning och så i säng med Emil. När han sov kom mormor och vi åkte iväg till förlossningen. Om vi hade behövt åka mitt i natten hade jag inte heller väckt honom utan låtit honom sova vidare. På morgonen blev han jätteglad över att mormor väckte honom, visserligen frågade han efter mamma och pappa men sen var det inget mer med det.
Anders åkte från förlossningen strax efter sju så han var ju hemma ganska tidigt sen tillbringade de hela dagen och natten tillsamman.
Emil frågade efter mig ett par gånger men konstaterade att jag inte var där men skulle komma hem sen.
Anders hämtade Sigge och mig på BB och sen for vi hem till storebror som blev ganska glad åt att få tillbaka sin mamma. Lillebror var inte så intressant till en början men sen försökte Emil få honom att hjälpa till att bygga tågbana fast Sigge kunde inte.
Emil närmade sig lillebror lite så där med sidan före om man säger, inte jätteintresserad men samtidigt väldigt nyfiken.
Vi kommer upp till Stockholm i morgon och blir där till på fredag och vi förväntar oss att Bosse behagar dyka upp då. Att hinna träffas är väl att hoppas på för mycket men vi tycker också att ni ska få snusa på en bebis inom det snaraste. Gud så gott de luktar.
Kram Susan
Anders åkte från förlossningen strax efter sju så han var ju hemma ganska tidigt sen tillbringade de hela dagen och natten tillsamman.
Emil frågade efter mig ett par gånger men konstaterade att jag inte var där men skulle komma hem sen.
Anders hämtade Sigge och mig på BB och sen for vi hem till storebror som blev ganska glad åt att få tillbaka sin mamma. Lillebror var inte så intressant till en början men sen försökte Emil få honom att hjälpa till att bygga tågbana fast Sigge kunde inte.
Vi kommer upp till Stockholm i morgon och blir där till på fredag och vi förväntar oss att Bosse behagar dyka upp då. Att hinna träffas är väl att hoppas på för mycket men vi tycker också att ni ska få snusa på en bebis inom det snaraste. Gud så gott de luktar.
Kram Susan
Dipl. SHN-kurare!
Dipl. SHN-kurare!
Tack Susan
för att du delade med dig av hur ni gjorde.
Har varit hos BM ikväll på hinnsvepning och har haft ihållande molande värk sedan dess. Blev ordinerad ett glas skumpa och mys med sambon så får vi se om Bosse behagar att kika ut
Spännande!
Elle
Har varit hos BM ikväll på hinnsvepning och har haft ihållande molande värk sedan dess. Blev ordinerad ett glas skumpa och mys med sambon så får vi se om Bosse behagar att kika ut
Spännande!