JennyH: Tack

Ja liiite fenomenal är jag väl allt
Ewa: Stort tack (för dubbla hälsningar dessutom)

Det som skiljde denna gång var att jag lyckades komma till det stadiet att jag kände att det verkligen var
jag som körde bilen. Tidigare har jag använt mig av maken eller bilskolläraren som "back-up". Fast lätt var det inte... jag har sannerligen ingen talang för detta med bilkörning så jag har fått kämpa rejält.
sonica: Tack för applåden

Angående det du berättar om (tack för att du delar med dig): tror du att det är likadant även om man inte fött vaginalt

Att tidigare graviditeter banat väg oavsett

Med Leia hade jag ett öppningsskede som kanske hann halvvägs men med Lussi gick det lugnt och sansat till. Om
sömn tänker jag faktiskt som du...
SusanD: Jätteglad blir jag för din fina hälsning och skickar en jättestor (sval) kram tillbaks
blivandemamma: Om man får svära

Tja för egen del bidde jag superglad för din hälsning

Tack
Elle: Tack fina Elle

Hittills är den enda sträcka jag kört på egen hand den då jag körde bilen från vägverket tillbaks till bilskolan igår

Jag snöade dock in på risken att på nåt sätt skada deras bil så jag kröp nog fram på 2:an hela vägen 8)

Fast det var verkligen en ganska lite sträcka så jag hade ändå inte hunnit upp i mer än max 3:an. Vår egen bil är med automatväxel så svärföräldrarna kommer ytterligare en gång för att passa töserna medans vi övningskör...
Sussi: Stort tack
Mia: Jätteglad för ditt grattis

Jag har sagt åt lillabebisen ordenligt nu så hon har lovat att lyda mamma
Jannika: Stort tack (för dubbla hälsningar till och med)
*frieda*: Tack för ditt tjusiga grattis

Tack också för din omtanke ang bebisen. Missade att berätta att flytningen upphörde sen. Men rädd blev jag allt för det var precis så det startade då Leia föddes. Fast skillnaden då var att det sen bara blev mer och mer istället för att upphöra.
/LO: Vänner är vänner även om man inte alltid skriver så ofta. Jag vet ju så väl att du har en del annat att pyssla med

(skall uppdatera mig i din tråd). Själv är jag ofta så trött så när jag väl sätter mig vid datorn orkar jag inte skriva en endaste rad eller ett endaste inlägg... Stort tack för din fina hälsning
Päivi: Tack fina Päivi för tjusig hälsning och varmt välkommen tillbaka till civilisationen

8)

Vi alla klarar oss betydligt sämre utan dig