STORT PROBLEM: Illamående och trötthet...
-
Gäst
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Även om "konvetionell" medicin kan vara gratis, betyder det inte att den är ofarlig.
Neurosedyn lanserades stort som särskilt lämpligt för "oroliga gravida kvinnor". Medlet kunde givetvis inte skada fostret.
Barnen föddes undantagslöst missbildade.
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
-
*frieda*
Jag har för mig att jag postade ett reply, men jag kanske aldrig tryckte på submit knappen
Mammut: Silocol ja, har jag tagit någon gång i min ungdom mot stressad mage. Det var bra, konstigt att jag inte tänkte på det själv
Vi har (för tillfället) patetiskt fattiga föräldrar jag och sambon, han kunde få låna först den 20:e och jag fick låna ett par hundra igår av min mor. De slantarna har jag spenderat på pro-viva och yoghurt...
Anna: Nej du behöver inte vara orolig, jag har gett upp Lergigan.
Kram
Mammut: Silocol ja, har jag tagit någon gång i min ungdom mot stressad mage. Det var bra, konstigt att jag inte tänkte på det själv
Vi har (för tillfället) patetiskt fattiga föräldrar jag och sambon, han kunde få låna först den 20:e och jag fick låna ett par hundra igår av min mor. De slantarna har jag spenderat på pro-viva och yoghurt...
Anna: Nej du behöver inte vara orolig, jag har gett upp Lergigan.
Kram
-
*frieda*
-
annawahlgren
-
*frieda*
Kära Anna
Jag ska höra med min mor i denna eftermiddag ang p-g... Jag äger inget dessvärre. Och jag uppmärksammade att det kan ta sin lilla tid att anordna.
Nu ska jag ta och pilla i mig lite delikat kokt ris med några få ärtor.
Jag vill/ska skänka dig/er något i gentjänst! Inte bara för eventuellt bidrag utan för den enorma tröst och support jag finner på detta forum och i denna tråd just nu.
Kramar från F O:)
Jag ska höra med min mor i denna eftermiddag ang p-g... Jag äger inget dessvärre. Och jag uppmärksammade att det kan ta sin lilla tid att anordna.
Nu ska jag ta och pilla i mig lite delikat kokt ris med några få ärtor.
Jag vill/ska skänka dig/er något i gentjänst! Inte bara för eventuellt bidrag utan för den enorma tröst och support jag finner på detta forum och i denna tråd just nu.
Kramar från F O:)
-
*frieda*
-
*frieda*
-
annawahlgren