Jag sitter vid datorn varvat med TV och tidningar:-)
Fast jag får erkänna att jag slumrade till lite igår natt :-$
Vi får se om det går bättre inatt
Isabellas mamma skrev:Anna: Nu har vi stenkoll på vagningen och katrinplommon är redan med på matschemat![]()
Sanni skrev: Menar Anna att man ska vagga vagnen 1,2,3,4 gånger fram och tillbaka plus skak x7? Om barnet börjar gråta igen ska man göra samma sak om igen?
Utöver uppmaningen att LÄSA de svar du får ordentligt, får jag ta dig i örat litegrann också för detta:annawahlgren skrev:... och låta liiite mer tid gå innan ni vagnar igen, kort och effektivt enligt ovan.
Det är så många som skriver, och fler och fler blir de. Hjärtebarnskontrollanterna - som jobbar i sitt anletes svett, helt ideellt, på sin arma fritid - har fullt upp, hela tiden, i sin ofattbart underbara ambition att försöka hjälpa, stödja, tipsa och svara på frågor. Detta måste du respekteraSanni skrev:...skulle bli oerhört glad om någon av er kunde ta er an några av våra/mina funderingar på tråden --- Ni hittar de funderingar som vi/jag har i inläggen.
Det gör du naturligtvis som du/ni pallar och tycker passar er alla :-({|=Isabellas mamma skrev:...Kan jag köra de 4 första nätterna eller är det meningen att man ska ta 2 nätter var![]()