Nu har vi kurat våran lilla kille i tre veckor drygt...Vissa saker är bättre, han vaknar inte lika många gånger på natten och han sover ett pass mitt på dagen som är 1 ½ timma i sin säng... Men det är några saker som inte vill sätta sig...
1. Han vaknar minst 1 timma tidigare än han ska varje morgon. Kan ibland somna om en kort sväng men vi får aldrig väcka honom på morgonen

Han skriker upp sig väldigt mycket till slut, skit arg för att han får ligga kvar i sängen.
2. Han har två korta pass, 45 minuter på förmiddagen och 20 minuter på eftermiddagen som inte funkar...Han är skit arg i 10 minuter innan han somnar minst och sen vaknar han efter 20-30 minuter (och somnar inte om)...på eftermiddagspasset skriker han sig igenom hela. Vi har honom i vagnen då. Det tråkiga är att vi inte vågar åka någonstans med honom för att det inte funkar att sova i vagnen än...
3. Han börjar krångla med maten...får väl i sig tillslut men det är mycket bökigare..förut gapade han hela tiden nu får man lirka och hoppas att det inte kväljer honom...
4.Han vaknar även lite oftare på natten nu och skriker lite men somnar oftast om själv eller på en ramsa.
Hoppas att det är någon som har tips till oss! Har provat husljud och tystnad på morgonen men han vill inte somna om....
Lurarna i vagnen har vi provat det mesta, just nu sover han ute då och jag vagnar tills han nästan somnar för att vi orkar inte med skriket som varit tre veckor nu

Vet att det är helt fel men jag kände mig desperat här i går, att få honom att somna går väl ann men sen vaknar han ju alltid efter halva tiden och vägrar somna om, svårt att ta upp honom i skarv också då det knappt blir någon