Skämt åsido, trodde aldrig att hon skulle klämma 9 h på raken första natten! Jag är förbluffad! När hon vaknade vi 05 behövdes bara en kort solfjäder, glad påminnelseramsa och en bekräftelse - sen sov hon till 07 då vi väckte henne. Tror dessvärre att hon hålller på att få min förkylning... Hon var som en liten zombie mellan 07 och 09 då nästa sovstund inföll, gäspade och såg hängig ut. 9-luren gick lika lätt den, la ner henne, la en kort solfjäder och ramsade mig ut. Hon var helt tyst hela tiden. Inte ens efter bekräftelsen kom det något. Misstänker att jag har en krasslig liten stjärna, annars hade hon nog motsatt sig mina nya påhitt lite mer. Inte likt henne det här (och då är det inte negativa utan realistiska förväntningar).
Tittade in efter en dryg halvtimma (då hon alltid har vaknat innan kuren) och då ligger hon med huvudet och tittar. Helt tyst. Ramsar lugnt en gång och går bort. Tittar till tio minuter senare (har inte hört ett ljud) och då sover hon.
Nu ska jag väcka henne. Hoppas att natten, morgonen gått bra för er andra också!