Hoy gummor!
Puuh vad det här med att börja jobba igen snor tid ifrån mig, jag vill hinna med allt men hinner med hälften. Jag måste bara säga det igen (eller har jag ENS sagt det förr??), kvalitetstiden med Klimp är verkligen av HÖG kvalité!
Sen vill jag högkvalitéstida här, framför tv:n, på soffan med en bok, med maken osv osv. Kan man klona sig själv?!
Ang debatterna på FL, jag såg en tråd där om AW och SHN och tja, jag sammanfattar det med "FL i ett nötskal".
I tråden till Vi Föräldrar som länkades här (orkade inte läsa igenom hälften ens en gång) så blev jag full i skratt då ngn skrev om "inget utrymme för eget tänkande".

möh va? Det är väl ändå här det ges?! Eller är jag ute och cyklar?
På FL, t.ex. finns för det mesta utrymme för pajkastning där kunskapen om just SHN är ganska låg anser _jag_. Många blandar ihop SHN med 5mm och allt klumpas ihop till skrikmetoder.
Jag orkar inte ens ge mig in i de debatterna, men jag verkligen ler hjärtligt då jag läser om sömnlösa nätter, ofta med efterföljande ord som
"Men den här tiden är ju såå kort". För inte tyckte jag att den där sömnlösa tiden var så kort inte. -Men tja, det är väl jag det!
Nåja, eloge verkligen till eldsjälarna som orkar ta sig an debatterna, ni har mina fulla applåder från min sida skärmen
Annat kackel då.. funderar funderar funderar :-k Näh, kommer inte på något vettigt ALLS så jag lutar mig tillbaka och kollar efter kackelämnen!