Oh var roligt Lingontuva, tänker på dig ska du veta
Krisse, fasiken va roligt med 12-timmarsnatt!!!
Här har vi börjat få lite lite yttepyttestrul med daglurar, tror minsann herren vill sova mindre på dagarna, han blir ju snart 3 månader så det är inte konstigt.
Jag är fortfarande största mesen på jorden gällande hans insomning så numer stoppar jag in Ipoden i öronen när jag lägger honom

och så sover han på ca 5 minuter.. Kan fortfarande vara förbannad till tårna för att hans snälla mamma inte är så snäll längre...
Nu planeras det för fullt inför välling och smakisar. Han har börjat strula rejält vid flaskan. Jag får ofta inte i honom mer än 50 ml per matning vilket gör att jag får hållla på ca 4 omgångar av mat inom en timme för att han ska äta ca 170ml, ibland upp till 200 så här är vi absolut inte uppe i några 1 l/dygn men sover gör han ju rätt bra ändå så jag tror inte han far illa av det. Han är helt enkelt inte så förtjust i ersättning tror jag.
Har beslutat att vi kör nattmål en månad till, sen när det är dags för 12-timmars slopar vi det kl 04. Så bortskämd från Emma eftersom hon älskade att sova natt så hade jag en liten matning i sömnen kl 22 som sen försvann vid 3 månader. Då hade jag natt 20-06 som jag bara förlängde en timme åt vardera håll när hon blev 4 månader utan ett knyst.
He he, de är olika helt enkelt.
Börjat tänka på hur olika jag mådde under graviditeterna. Med Emma mådde jag som en prinsessa, var lugn och gick hem en månad innan beräknad födsel. Denna gång var jag rejält stressad hela graviditeten, sista två månaderna var hysteriska då vi gjorde om på jobbet, jag var den ende med lite erfarenhet som skulle lämna över till 2 blåbär och lära upp från grunden med datasystem och andra trevligheter. Gick hem 2 veckor innan beräknat och han kom en vecka tidigt.
Tror absolut att det har påverkat honom i och med att han har varit mycket MER av allt.
Bråkigare vid matning, svårare att söva osv.
Sen har ju en kär vän talat om för mig att karlar är emligare redan från födseln
Ja ja, nu längtar jag verkligen till på fredag så jag får prova välling och se hur det går, blir 50% välling och 50% ersättning till att börja med.
Gud så spännande

\:D/
Kramar