Hej, nu är jag inte proffs på Reflux eller har testat medicinerna som du skriver om. Men jag har läst en hel del och stöttat ganska många.
Barn som har rejäl reflux får en irriterad (minst sagt) magmun och detta tar sina modiga dagar innan det lägger sig, så jag tror inte man skall stirra sig blind på just 1 natt, 1 läggning osv... Mediciner måste få några dagar på sig att fungera och att magmunnen får läka ut ordentligt.
Någa vanliga tips som jag är säker på att ni redan vet men tar dem igen för säkerhetsskull.

Höjd huvudända, MINST 7 cm under benen, det skall luta ordentligt.

Magläge (med larm som vanligt) Skall vara det bästa mot just reflux har jag läst.

Rejält med tid mellan måltiderna så man inte småäter hela tiden. 3,5-4 tim (förrutom kvällsslurken som kan komma så tätt som 1 timme så klart)

Fast föda detta åker inte lika lätt upp och ner genom den något "outvecklade" magmunnen. Men se till att hon verkligen blir MÄTT! Banan är ju jättebra.

Äta sittandes ordentligt, inte ligga och amma eller flaskas utan så upprätt som möjligt.

Satsa på rapar, massor, dessa barn behöver rapas lite mer och bättre än andra.
Sen tar det TID, det tar tid för magmunnen att läka, för koppen att veta att det är ok osv.., Så visst tålamod behöver man också. Har man haft en dag med mycket uppstötningar så är magmunnen irreterad, det känns. Då tar det DAGAR för den att läka igen.