Hej!
Följer er tråd och ville bara kolla hur det går för er?
Som du sa i min tråd en gång, vi har lite lika problem. Jag var så himla stressad över att allt skulle bli lika bra, och helst ännu bättre än det var med storasyster att jag panikade direkt när lillebror inte ville göra precis som jag förväntade mig. Jag har vagnat och vagnat och det kändes inte som om det funkade alls.
För mig vände det lite (ska inte ropa hej ännu dock

) när lillebror blev sjuk i RS och jag inte kunde göra så mycket mer än att mata precis när han var hungrig och hjälpa honom att sova när han verkade trött, var liksom tvungen att släppa alla tider. Och det gick bra, bättre än vanligt. Och när jag tänker på det så är det ju ungefär så SM ska funka tror jag? Att man matar när de är hungriga, ca var 3-4 timma och hjälper dem att sova så gott det går när de är trötta. Och sedan när de blir lite större, kanske 5 månader eller så (tänker jag!) så kan man kanske styra upp det lite mer strikt om det inte flyter helt friktionsfritt ännu. Så tror i alla fall jag att det kan fungera. Jag för min del glömmer liksom bort att lillebror är så himla liten. 15 veckor som han är nu är faktiskt fortfarande litet och det är ju inte så konstigt att han faller igenom ibland. Och när jag tycker det känns lite hopplöst så brukar jag tänka att det kan ju inte pågå för all framtid, jag menar, jag kommer ju inte att stå och vagna honom fram till han tar studenten...
Äsch, ville bara säga att jag förstår hur du har det och att det för mig vände lite när jag var tvungen att lugna ner mig och släppa all press. Lättare sagt än gjort, men det vände i alla fall.
Detta är alltså tänkt som pepp!

och jag hoppas verkligen att ni kommer mer och mer på banan!
Kram KMI