Godmorgon

.
Hos oss vaknar tjejerna numera runt ca 6 på morgonen

. Ligger oftast ganska tysta och nöjda och ålar runt i sängen med ett och annat litet gnäll. Vad ska jag göra, morgonen startar kl 7 hos oss och jag vill gärna att de sover längre, de missar ju jättemycket sömn

. Kan jag ramsa trots att de inte är speciellt griniga? Har kört med väckarklockan i ca en vecka nu, och ingen förbättring. Problemen började när jag gick från 11 timmars natt till 11.5, och det är några veckor sedan. Vet att jag inte kan sova åt dem, men de blir väldigt trötta och griniga när de vaknar så tidigt, och det är lååångt till nästa sovpass vid 9.15.
Eftersom de inte grinar så tror jag inte att de är hungriga, inte så att de håller på att svälta ihjäl iaf

. Tar inte upp förrän 7 och byter blöjor först, sedan frukost kl 7.15. De är hur lugna som helst tills jag tar fram amningskudden, då verkar det som att de kommer på att de är hungriga, och blir väldigt otåliga. Kan tillägga att de oftast bajsar när de vaknar, men byter inte blöja eftersom då tror de absolut att det är morgon.
Någon som vet råd?
Kram från inte så morgonpigg