Hm, ja det får vi se... 8) Inte utvärdera för tidigt, vet du ju!!
Somnade fint efter lite babbel igår kväll, verkade inte tröttare än vanligt. I natt sov han så sött till 06.20 då han pep till en gång och sedan var det tyst igen till väckningen 06.30, så det var bra. Och idag har han inte skarvat på lunchluren men verkade ganska trött nyss före den korta luren. Luren blev dock 30 min pga min tröga hjärna... #-o så nu får vi se igen...
Visst är han alldeles särskilt go och glad nu, det stämmer! Skrattar högt men har ärvt sin mors berg- och dalbanehumör så blir vrålarg så fort han t.ex. tappar leksaken han nyss höll i osv...

Vrålar högt om han inte får som han vill, och är känslig för mattiderna också! Ajaj, varför ärver han mina dåliga sidor?! Fast har ju förstås också min goda sömn! Och är oemotståndligt charmig... 8)
En fråga har jag dock: Han KAN leka själv med någon grej eller hålla på och snurra runt på golvet på mage men jag tycker att han är mycket mer beroende av oss än tidigare? Han vill vara med heeela tiden och se vad vi gör, fick han ha passiv social delaktighet hela dagarna så skulle han gärna ha det. Då är han hur nöjd som helst och kan ligga på mage i evigheter och titta på när man lagar mat eller nåt. Men ska vi försöka få honom att ha mer "ensamlek"? Eller är det normalt? Han vill liksom att man ska vara i närheten...Bör jag oroa mig?? Jag vill ju att han ska trivas själv, men får väl skylla mig själv som inte infört ensamleken ordentligt i tid... #-o
Han har ju inte börjat åla än, och har inte vänt sig ens mage-rygg på jättelänge, senast var väl vid jul, typ! Jag tänker väl att när han inte kan ta sig så långt på mage (bara runt!

) ökar det nog hans frustration? Han har mitt usla tålamod också...
Tacksam för input!
Men charmig är han, han ligger och skrattar mot mig när jag tar mig ner på golvet ibland och favoriten som han ÄLSKAR är att lägga bestick i besticklådan, det skrattar han högt åt! Undrar om det är klirret? Han blir väl slagverkare...

:-({|= :-$
Men ibland tycker jag att han är lite folkskygg. Jaja, man kan ju inte vara på topp jämt!
Kram!