Bebis 2008?
Ja testa! Oj vad nyfiken jag blev.
Ps har köpt min första bebissak- en tröja där det står :
Made in Brizzie
För att förklara så kallas Bristol Brizzie av lokalborna
Sitter och tittar på den nu och funderar på hur bebisen verkligen kan vara så liten så att hon får plats iden. Boris får ju inte ens plats iden...
Håller annars mest på att planera den som sagt snabt framflyttade flytten och får väl se till att flyga lite privat i små Cessna177 ody så håller jag abstinensen iväg. Tjoho!
PS nya mamman- iblan säger jag bara att jag jobbar å flygbolag när folk frågar och ännu så är statestiken tyvärr 100% att jag får svaret-åh så du är flygvärdinna...thii lite roligt att se folks reaktion sedan...Stor kram
till dig känns bra att höra en till som varit med om liknande. DS
Boris the cat(Norskskogskatt...)
Liten på G slutet av Mars tror vi.
Ps har köpt min första bebissak- en tröja där det står :
Made in Brizzie
För att förklara så kallas Bristol Brizzie av lokalborna
PS nya mamman- iblan säger jag bara att jag jobbar å flygbolag när folk frågar och ännu så är statestiken tyvärr 100% att jag får svaret-åh så du är flygvärdinna...thii lite roligt att se folks reaktion sedan...Stor kram
Boris the cat(Norskskogskatt...)
Liten på G slutet av Mars tror vi.
-
Gäst
-
Fjällfolket
-
TorpSara
-
Fd Medlem
Boris - grymt! Jag hoppas alla fördomsfulla skäms lika mycket som jag. Själv flög jag nyss med en kvinnlig kapten. DEM har vi inte många av här, tror jag har varit med om det typ en gång tidigare...
Högtidligt, tycker jag.
Vår Hugo är för övrigt Made in London. På EasyHotel, när det var alldeles nyöppnat
Och ja, han blev verkligen en EasyBaby

TorpSara, sluta reta oss! Har man sagt A får man säga B, heter det väl...?
Vår Hugo är för övrigt Made in London. På EasyHotel, när det var alldeles nyöppnat
Och ja, han blev verkligen en EasyBaby
TorpSara, sluta reta oss! Har man sagt A får man säga B, heter det väl...?
-
Gäst
LO!
Angående änglar, affirmationer etc. kolla in
www.consciousone.com
Där har de änglakort (skrolla ner och håll koll på höger sida, klicka på länk) de är rätt så spännande tycker jag... 8)
www.consciousone.com
Där har de änglakort (skrolla ner och håll koll på höger sida, klicka på länk) de är rätt så spännande tycker jag... 8)
Tack för att du tänker på mig.Päivi skrev:LO!
www.consciousone.com
Kram
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Nu får ni nog reda ut denna röra med 08 bebisar för jag kan då inte hålla reda på vem som ska få liten och när.
En lite gullig lista kanske i bf ordning eller liknande. Då blir det lite lättare att hänga med i svängarna för oss som är lite tjocka och långsamma men väldigt kloka typ Ior.
Kram Susan
En lite gullig lista kanske i bf ordning eller liknande. Då blir det lite lättare att hänga med i svängarna för oss som är lite tjocka och långsamma men väldigt kloka typ Ior.
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!