Tack snälla Anna, för tipsen!
Natten till igår sov vi som stockar hela natten

. Dock har vi suddat natten till idag, bakslag kanske? Eller 39 graders feber enbart? Vi var i alla fall vakna mellan två och tre, och lilla fröken blev ganska miserabel till slut (förståeligt!). Annars så var det mycket snyfta till och somna om i övrigt och även under dagens lunchlur. Ikväll har det även varit lite gnöl, men inte lika mycket, så jag hoppas på en bättre natt [-o< . Dagsluren är inte lika lugn, så jag passar på att dammsuga imorgon

.
Ramsan fungerar som ett smäck numera, och jag är jättelättad. Vill nämna att jag inte gått in trots sjukdom, utan lugnat med ramsa (det kändes inte som om jag skulle tjäna så mycket på det i det här läget, trots att hon varit ledsen och sjuk). Hon har klarat sig utmärkt bra genom sjukdomsnätter förut (hon har faktiskt sovit som en stock då hon har haft feber

), så jag får lita på att hon överlever även denna gång

.
Tack igen,
Idun