Inget funkar...

Samtalsforum med barnen i fokus
*frieda*

Inlägg av *frieda* »

Jooodåååå, du är en superkvinna!!!! Du har bara inte fått nys om fasonen :heart: :heart: :heart: Jag visste att du hade låg självkänsla!! Jobba på den, inte minst för dina barns skull! De är värd en mamma som tycker att hon är värdefull O:)

Kram F...
Mindy

Inlägg av Mindy »

Ursäkta, men jag kunde då inte finna ett uns av humorism i ditt inlägg. :cry: Den stora poängen med Annas bryska svar och ditt oreflekterade (ärlighet som du säger) inlägg är också att det mer eller mindre :!: faktiskt är så här många föräldrar uttrycker sig om sina barn. Så du är inte ovanlig på något sätt, det är bara det att HÄR uttrycker vi oss inte så. :wink:
Mer än en gång så kan man som AW-anhängare känna sig utanför (bara positivt i detta fall) bland mer "vanliga" föräldrar då man inte behöver beklaga sig över sömnlösa nätter etc.

Men nu har du chansen - att backa bandet - och det är ju TOPPEN! :D
Igår skulle jag maila över några rader ur Barnaboken till en kompis som undrade om 5- och 6-åringen och det blev lååångt... :!: Det går helt enkelt inte att citera kort ur Barnaboken. :wink: :lol: För den är så himla bra!
Det är också det bästa rådet du har fått här. Köp den och läs den :!: Och i takt med det så kommer både din och dina barns attityd till livet att förändras. :D

Lycka till! :D
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. :heart:
Skriv svar

Återgå till "Barnafostran"