Ja då har jag fått veta att ni har ca 3 dagar på er att svara, är man ny så är man
Nu är 6:e natten avklarad, allt går bra men det är det här med varhtimmen
18.50 natti natti bäddade om ramsa *4 inkl.bekräftelse, tyst på en gång, jag gör inte någon solfjäder längre när jag lägger honom bara stoppar om, är det rätt
4.55 pratade, jag ramsa direkt *4 han fortsätter då prata lite(men nöjd)
5.10 började gnälla jag satt på Mozart, han tystnade
5.29 gnäller, arg, gråter jag ramsar*4 högt och bestämt + höjer Mozart högre o högre, tystnade 5.38
5.42 gnäller/arg höjer Mozart men ingen ramsa rätt el. fel
5.47 jätte ledsen tillslut fick jag gå in solfjädern funkar inte blir hysterisk då, jag fick buffa*4
6.45 hörde att han började vakna, jag dit på en gång (inom marginalkvarten) GODMORGON han var jätte glad
Nu är det ju så att jag buffade igen [-X men det gick ju bättre än natten innan, förstör jag allt när jag gör så här
Tänk han sover 10 tim utan att vakna, bara att lägga ner honom ramsa och han somnar och utan napp
------------------------------------------------------------------
Så här såg förra natten ut:
19.00 Natti natti ramsade ut*4 inkl.bekräftelse, gnällde 1min satt på Mozart tystnade
4.00 gnydde till
5.37 gnäll ramsade efter 1 min och satt på Mozart
5.55 skrikit upp sig buffade (gick inte med solfjädern blev då hysterisk därför buffade jag) tystnade till slut efter 4 min buffande, tyst ramsa ut *4
6.00 jätte ledsen lyssnade inte på ramsan alls, buffade flera ggr tyst efter 10 min, ramsade *2 tyst.
7.00 han vaknade, jag tände på en gång sa godmorgon och allt var så kul
Tur att ni finns så man får lite bekräftelse =D>