har själ varit sjuk efter resan det gjorde fruktansvärt ont i kroppen och frossa hade jag så jag vet hur det känns. stackars lilla grabb.
hur göra med sömnen nu? ska jag backa ett steg och lugna tills han nästan somnar och då gå ut med ramsan som jag har gjor hitills eller ska jag jobba mer med ramsan som jag bör enligt kuren trots att han är sjuk. är det grymt? men det känns inte som att han sover bättre för att jag står bredvid sängen tvärtom. vet verkligen inte hur jag ska göra och det kommer Isak att läsa av förståss. sen så står han pappa och morrar för att jag ramsade killen inatt som var vaken i 1.5h. de andra 2 nätterna han han nästan sovit hela natten vilket han inte gjort tidigare. så jag märker att det ger resultat och vill verkligen fullfölja kuren.
har läst på de avsnitten som du föreslog miar och handen på hjärtat så känns det inte som att Isak är i förtrotsen ännu. inte så illa som man beskriver den. tror att lillagrabben reagerade mest på min egen inställning då jag tyckt att han har varit jobbig. han sysselsätter sig själv alldeles för lite men det är inte hans eget fel.så jag har visat honom att han är den underbaraste son jag någonsin har kunnat få och gissa vad lilla killen är glad igen. men sysselsättning får vi jobba mer med framöver.
nu måste jag gå Isak vill inte sova hela sin dagslur tydligen
kram