Mäh! Här har det ju börjat kacklas utan att jag sett det

underbart att höra förlossningsberättelsen, Mari, även om jag förstår att det var med blandade känslor med tanke på smärtan i slutet.
Roligt med lite tjatter från sommarbebisarnas mammor med

så vi har några som just varit dit vi skall. Precis som Åsa så SM:ade jag inte Arvid så detta kommer bli spännande. Jag känner mig verkligen laddad och längtar tills det är dags! Fast jag har inte BF förrän 27:e november och jag räknar med att gå över. Det gjorde jag förra gången trots prematura värkar. Men det kan ju bli så av bricanylen. Slutade tidigare med den under den här graviditeten.
/LO: Tänk att Ivar har blivit 3,5 månad!

Tiden springer verkligen förbi. Läskigt!
Allt viktigt är färdigfixat. Har bara lite apoteksgrejer kvar att handla. Ett spjälskydd till mangelkorgen och spjälsängen är beställd (mysigt att ha den på plats i BARNENS

rum innan han kommer, även om det dröjer lite innan han skall sova i den). I söndags var vi och köpte en blå brio exlusive från 86

8) stoooora hjul, rejält gung och blå samet. Kan det bli bättre?! 8)
Har plockat fram lite BB kläder till liten med.. Mest för att det är så mysigt att förbreda. Gick i total förnekelse att det skulle sätta i gång, när jag väntade Arvid. Så jag fick aldrig packa. Det fick maken göra då jag var inlagd

Så skall vi inte ha det den här gången
Passar på att njuta av de sista veckorna. Arvid är ett ljuvligt sällskap och vi har det så roligt tillsammans varje dag
Anna