20:49 Gnyr och är på väg att börja gråta. Ramsar utanför dörren, har ingen som helst effekt (hur ska det kunna ha det första gången
20:53 Sover.
21:39 Samma sak som ovan men med kortare buff, ca 10 sek.
21:40 Sover.
00:06 Vaknar och stökar runt, går in och lägger till rätta, buffar kanske 30sek innan han slappnar av och solfjädrar och ramsar mig ut.
00:10 Sover.
00:29 Vaknar till och gnäller lite. Somnar om själv.
00:31 Sover.
01.14 Vaknar och gnäller, stökar runt i sängen.
01:19 Gnället stegras till lite frustration. Går in och lägger till rätta, Solfjäder och ramsa ut + bekr ramsa.
01:22 Sover.
Det är nu det börjar bli körigt.....
05:00 Vaknar och börjar genast att gråta. Buffar tills han är lugn, solfjädrar, buffar igen, ramsar ut och bekr.
05:05 Tyst.
05:06 Illskrik, gråt. Buffar igen 20min (vet att det är länge men hoppas att det inte ställde till mera skada än nytta..?)Solfjäder, ramsa, ut.
05:24 Arg frågande gråt. Jag avvaktar. "Gråten" klingar av och han börjar småprata lite istället. Stökar runt i sängen. Jag avvaktar lite till.
05:36 Börjar gny igen och det övergår snabbt i häftig gråt.
05:37 Ramsar utanför dörren. Ingen som helst respons. Går in lägger till rätta, buffar, solfjädrar och ramsar ut. Gråten börjar igen innan jag hunnit ut ur rummet.
05:40 Ramsar utanför dörren. Han kanske lyssnar lite men inte mycket...
05:53 "Hysterisk" snyftande ledsen gråt. (vet att man ska vara försiktig med ordet hysterisk..) Avvaktar för att se om han lugnar sig, det gör han inte.
05:55 Buffar, solfjädrar, ramsar ut.
05:57 Ingen ändrign på gråten, han är riktigt ledsen. Avvaktar lite till.
05:59 Ramsar, buffar, solfjädrar och ramsar ut.
06:01 Har jobbat upp sig till "hysteri" igen.
06:03 Ramsar utanför dörren.
06:04 Buffar, solfjädrar och ramsar ut.
06:07 Ingen förändring, han gastar och skriker upp sig igen.
06:08 Ramsar ganska högt utanför dörren. Ingen effekt. Avvaktar lite.
06:10 Buffar i nästan 20min igen, solfjädrar och går ut utan ramsa då han somnade under solfjädern. Jag valde faktiskt att inte ramsa fast jag vet att det är fel...
06:24 Vaknar och gnyr. Blir tyst. Stökar runt. Inte ledsen. Pratar med sig själv, gör pruttljud med munnen
Vad har jag gjort bra och vad har jag gjort mindre bra? Vad ska jag tänka på inför natten som kommer? Jag behöver tips och stöd för jag förstår inte hur detta ska gå utan buffningen!?